BIY AD

22 Ağustos 2010 Pazar

Bir Kötü Haber Daha: Nene Yok

Son bir haftayı tamamen tatil ilan ettim kendime blog'daki sessizlikten anlayacağınız üzere. Dedim ki post atmama trendini bu kötü haberle kırayım. Evet hiç belli etmesem de(!) kötümser bir yapım vardır. Neyse efendim Nene ile Splitter, Brezilya milli takımının yaptığı antrenmanlara katılmamışlardı başlarda. Sonradan dahil olmuşlardı. Ancak bir süre takımla çalıştıktan sonra, Cuma günü Fransa maçın çıkan Nene, 12 dakika sonunda bacağındaki acılara dayanamayarak kenara gelmiş. Baldırında çekme varmış yanılmıyorsam. 5-10 gün kadar dinlenmesi gerekiyormuş sakatlıktan kurtulmak için. Teknik yönetim de bunun üzerine Nene'nin yerine Le Mans'ın pivotu Batista çağırmış.

Özellikle NBA yıldızları resmen ağız birliği etmişçesine gelmemeyi tercih ettiler Türkiye'ye. Tabii ki böyle birşey yok ama yine de can sıkıcı. Saymaya başlasam, akşama ancak girerim bu post'u o yüzden hiç liste falan olayına dalmıyorum. Avrupa Basketbol Şampiyonası'ndan sonra Dünya Şampiyonası düzenliyoruz ama kimse gelmiyor...

Brezilya'yı, Pau Gasol'suz İspanya ve yıldızsız Amerika'nın yanında gizli favori olarak gösteriyordum. Nene'nin gelmemesi büyük kayıp. Yine oldukça iyi bir kadroları var, bence turnuvanın güçlü takımlarından biri durumundalar. Fakat artık şampiyonluğa yürümelerini veya yaklaşmalarını beklediğimi söyleyemeyeceğim maalesef. Nene de sempati duyduğum, beğendiğim bir oyuncuydu, o yüzden ekstra üzüldüm.

4 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

sabonis bizi böle karanlıkta bırakma. kaç günlerdir bloğu refresh ede de göbeem çatladı.

Adsız dedi ki...

Sabonis, Sabonis Hall of Fame'e seçilmiş. Bi pasta kesip kutlasaydık be hacı şurda

Adsız dedi ki...

sabonismi petroviçmı novitzkimi????

Adsız dedi ki...

Kardeş bu amerika yıldızsız mı oluyor yani ?!?!?!?!?!?!?