BIY AD

23 Ekim 2009 Cuma

Enerjik Skorer Bıraktı

Bobby Jackson'a kariyerini başlatan kareyle veda edeyim dedim. Son senelerde birçok değişik takımda forma giyse de, biz onu Hidayet'in Kings'den takım arkadaşı Bobby Jackson olarak hatırlayacağız. Milli yıldızımızla birlikte, finale giden yolda Lakers/Horry engeline takılmışlardı.

Bu kısa adamın oyununu pek sevmesem de, karakter olarak hep sempatik görmüşümdür. Üzüldüm bırakmasına. Gerçi sahada eski yaptıklarını yapmaya çalışıp bunda başarılı olamadığını görünce de üzülüyordum ayrı.

Her zaman oyuna kenardan dahil olarak takımına ivme kazandıran, kimi zaman girmesi imkansız şutları sayıya çeviren, kimi zaman bomboş atışları kaçıran, enerjik bir oyuncuydu. Boyu, posu yüzünden oyun kurucu pozisyonuna mahkum olan bir şutör guard'dı esasında. İyi bir skorerdi. Bir basketbol takımındaki skorer 6. adamın önemini - en azından benim için - iyice perçinleyen örneklerden biriydi. Böyle de özel bir yeri var benim hafızamda.

Haydi hayırlısı diyelim. Teşekkürler seyrettirdiğin, tattırdığın anılar için.

1 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

bu tarz oyuncular aslında her takıma lazım. skor olarak takımın sıkıştığı noktada girip 2 tane şut sokunca oyunu açabilen, takıma moral verebilen oyuncular. tabi bu şutlar kaçabilir o da ayrı konu. bu ekolün temsilciliği eddie house'a geçti artık.