BIY AD

30 Aralık 2009 Çarşamba

Şans mı Alın Teri mi?

Dwight Howard'ın ölü sezonda serbest atışlarını geliştirmek için ne kadar çalıştığına daha önce değinmiştim. Aklıma geldi bir kontrol edeyim dedim serbest atış yüzdesini ve %60.1 olduğunu gördüm. Zaten 70 civarlarına çıkmış olsaydı bu yazıyı burada değil, Yahoo, ESPN gibi sitelerde okuyor olurdunuz.

Bu sezonki ulaştığı rakam çaylak sezonundan beri (maç başına 5 deneme ile %67) yakaladığı en yüksek isabet oranı. Ama zaten Howard kötü atarken bile istikrarlı bir şekilde kötü atıyor, buyrun son 4 sezonuna bakalım: 59.5 - 58.6 - 59.0 ve 59.4. Eee peki deli miyim ben %0.7 artış için yazı yazıyorum?

Benim yazmamın nedeni Dwight Howard'ın geçirdiği Aralık ayı. Bu ay oynadığı 12 maçta Howard %66 isabet sağlamış durumda, bu rakam Howard'ın son 3 yıl içerisinde yakaladığı en yüksek aylık serbest atış yüzdesi. Üstelik işin ilginç yanı Howard'ın serbest atışlarını bu ay boyunca istikrarla iyi atması idi. 12 maçın sadece 3'ünde %60'ın altına düşmüş, öte yanda 8 kere %70'in üzerine çıkmış. Serbest atışları Shaq ile kıyaslanan bir oyuncu için harika rakamlar gerçekten. Bakalım bu geceki Milwaukee maçından sonra ayı yüzde kaç ile kapayacak? Belki şans, belki de gerçekten yazın attığı binlerce serbest atışın ödülünü alıyor. 2 ay sonra yeniden bakıp bir durum tespit raporu yazarız.

0 FARKLI FIKIR: