BIY AD

1 Ocak 2010 Cuma

Yeni Yılda Hakem Hataları Sürecek


Link

Bugün maçın son 1 dakikalık bölümünü "Oha, yuh, çüş" şeklinde tepkilerle izlemiştim hakemlerin verdiği abuk subuk kararlar yüzünden. Hatta maçı da bu pozisyonlar ve bir başka konu için çekmiştim internetten. Ama şimdi youtube'a baktım, koymuşlar bile zaten, beni de kesip biçmekten kurtarmış oldular.

Yorum falan yok. "Yeni yıla nasıl girerseniz, öyle gidermiş" diye bir geyik vardır ya, hakemler de bu mesajı vermek istemişler herhalde. Gerçi maç bittiğinde Amerika'da saat 11 civarıydı herhalde ama olsun.

Hadi Nowitzki'nin Battier'yi itmesi görülemedi, hadi Terry'nin içeride kafasına olan darbe topa gibi görüldü diyelim... Ki bunlar da tartışmasız ve bariz yanlış kararlar yani. Ama Brooks'un koluna bugüne kadar gördüğüm en açık darbelerden biri indirilirken hakemler neredeydi? Veya Battier Josh Howard'a tertemiz bir blok koyarken o düdük nereden çıktı?

İyi ki Kidd son saniyede şutu kaçırdı, yoksa Rockets'ın hakkı yenmiş olacaktı. Şu 1 dakika, hakemlik adına rezalettir başka da birşey değil...


Link

İstediğim pozisyonlar zaten youtube'da olduğu için arada şu pozisyonu kesmeyi unutmuşum. Buyrun kimsenin hakkını yemeyelim. Dirk'e hücum faul yapılıyor ama pozisyonda faul Dirk'e çıkıyor. 2. çeyreğin bitimine 2 dakika kala Dirk 3'leyerek kenara gelmek zorunda kalıyor. Maçın sonunda Mavs lehine çıkan düdüklerin aslında taraf tutmaktan olmadığını kanıtlayan bir karar. Hakemler 'alt tarafı' rezalet yönetmişler karşılaşmayı...

6 FARKLI FIKIR:

ferhatsah dedi ki...

ben hayatımda böyle bir saçmalık görmedim, bir fenerbahceli olarak biracılarla yaptığımız seride bile hakemler bunlar kdr rezil değildi. özellikle dirk ün iki pozisyonunda da hakem tam olarak karşıdan bakıyordu. bu pozisyonu ahmet çakar izlese hapis yatacak kdr büyük hakaret ederdi hakemlere. demek ki bundan sonra tahmin yaparken sadece istatistiklere değil hakemlere de bakmamız gerekiyor...

sabonis dedi ki...

öncelikle biracılar değil, efes ve o seride hakem hataları basketbolun falan önüne geçmedi. Şu pozisyonlarla da o seriyi karşılaştırmak pek olmamış haliyle.

Ama bir daha biracılar falan şeklindeki post'ları yayınlamayacağım, örnek olsun diye yayınladım bunu.

andrei dedi ki...

fener'in arka arkaya 4 maç kaybetmesine sebep olacak hangi hakem hatası yapılmış? anlat, aydınlanmış olalım biz de sevgili ferhatsah. ha tanjevic'in hatalarıyla birleştirdiysen o ayrı.

bi de özellikle brooks'un pozisyonu inanılmaz gerçekten.

ugur dedi ki...

arkadaş bu konuyu da fenere bağladı ya kendisini takdir ediyorum.

E-Küp dedi ki...

Valla basketbolu uzaktan yakindan takip mi etmiyosun bilmiyorum ama sanirim yeni kurallari bilmiyosun.Fenerbahceli oyuncular kurallari bilse takip etse hic birsey olmayacakti ama resmen hakemden teknik faul istediler..Ayrica seriyi coaching faktoru belirledi..Bu arada biracilar dedigin adamlar senin sayende zengin oluyor ve sen bunu bile bile icmeye de devam ediyorsun..neyse sapmayalim macta hakemler biraz tff hakemleri gibi olmus galiba stern tff den destek istiyo herhalde

ferhatsah dedi ki...

ne kdr duyarlı arkadaşlar varmış burda ya.. ismi bir bira markası olan takıma ne diyebilrdim acaba bilmiyorum!! sonuçta ne bi hakaret ediyorum ne de olmayan birşey söylüyorum, bnm dikkat çekmek istediğim nokta Rockets'a yapılan haksızlık, fenerbahçe - efes serisi değil.
ayrıca E-Küp sanırım benim yan komşum fln olmalı, ne marka bira içtiğimi bile bildiğine göre...