BIY AD

3 Aralık 2010 Cuma

2 Aralık Programı (Cleveland LeBron'a Hazır)

3 Aralık Cuma 03:00 / Miami Heat - Cleveland Cavaliers
3 Aralık Cuma 05:30 (NBA TV) / Phoenix Suns - Golden State Warriors

LeBron'un Cleveland'a döndüğü maç maalesef canlı yayınlanmıyor. Miami'de sıkıntı çeken yıldız oyuncu için hiç de güzel bir gece olmayacak. Quicken Loans Arena'da ekstra güvenlik önlemleri alınmış olsa da, ufak çaplı taşkınlıklar veya normalde Amerikalı seyircilerden görmediğimiz tepkilere/hareketlere şahit olabiliriz. Zaten Cavs taraftarı LeBron'a kendilerini sattığı için tepki koymak ve onu oyundan düşürmek adına organize bir şekilde tezahüratlarda bulunacak. Bunun için bir Twitter sayfası kuruldu. Ayrıca tezahüratların organize edilmesi için bir başka twitter sayfası daha var, tezahüratlar için de şuraya tıklayabilirsiniz.
LeBron da Cleveland'a dönmesi hakkında konuşurken, maç başlarında yaptığı klasikleşen "Pudra atma" olayını muhtemelen gerçekleştireceğini söyledi. Bu mesela taraftarların tepesini attıracak bir hareket olacaktır eminim ki. Tabii 'muhtemelen' kelimesi, cayma ihtimali sunuyor kendisine.

Bakalım neler olacak maçta. Böylesine adrenalin dolu bir maçın yayınlanmaması yazık gerçekten. Ama tabii bu tarz az maç olan günlerde Amerika'da ulusal televizyonda yayınlanan maçın bizim NBA TV'ye verilmediğini hatırlatayım. Yani yapılacak birşey yok. Diğer maç ise iki savunma özürlü takımı buluşturuyor. Hatta yanılmıyorsam şu anda ligin bu konuda en kötü takımları Suns ile Warriors. Çok sayıda hücum ve dolayısıyla sayı izleyeceğimiz, basketbolun doğrularını nadiren bulabileceğimiz bir maç olacaktır herhalde (savunmadan bahsediyorum, yoksa hücumda Suns en azından Nash sayesinde hala ligin en iyilerinden).

8 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

cleveland maçını netten takip edicem sonrada salona yayılıp 300 sayı felan görücem muhtemelen

ibrahimüzülmez dedi ki...

Bu geceki finiks warior maçında bende oynarım iyi üçlük atarım fenada koşmam gerisini koyver gitsin savunma falan hakgetire zaten bendede yok uyum sorunu yaşamam

Adsız dedi ki...

Bu maçı yayınlamamak pazarlama hatası mı, lebron'u koruma amaçlı yapılmış bişey midir anlayamadım.

godikmurat dedi ki...

Sergen yalçınla mustafa doğan aforizmaları yaınlancakmış o saatte ntv ailesinde yayın dolu olmasa kesin yayınlanırdı

Killingspree dedi ki...

20 dakiaka var başlamasına simdiden 3 taraftar atılmış

Adsız dedi ki...

lebron cevabını verdi..dağılabilirsiniz

Adsız dedi ki...

Lebron cevabı playofflarda versinde görelim tabi yiyiyorsa...

Ekin dedi ki...

lebalondan da cavstan da cacık olmaz