BIY AD

27 Şubat 2010 Cumartesi

Günün En İyisi - 25 Şubat (Stephen Curry)


Link

Günün en iyi 5 hareketini yeni izledim, o yüzden ancak şimdi verebiliyorum. Harikaymış gerçekten. Rondo kılıklı bir Curry izliyoruz. Chris Andersen de 1 değil 2 kere fake yiyor. Muhteşem. Pozisyonun en sonunda pivot ayağı yerden kesiliyor ama o kadar olur, bu hareketlerin üzerine steps çalınsa yazık olurdu bence. Chris Andersen de 2-3 günde 1 bloklarıyla en iyi hareketlere giren bir isim ama bloğa bu kadar hevesli olunca, işin ters tarafında da yer alabiliyor haliyle...

NBA Top 5'i sunan Kyle Montgomery'e da şapka çıkarıyorum buradan. "Ne-No" ve "Cuckoo Cuckoo" ile yarmayı başardı. Günün en iyi hareketini aslında ona vermek lazım.

1 FARKLI FIKIR:

invisiblekid dedi ki...

Chris Andersen in yerinde olmayı hiç istemezdim doğrusu.Bu sene izlediğim en yaratıcı basketlerden birisi,tekrar tekrar izledim:)