BIY AD

25 Şubat 2010 Perşembe

Vince Carter'ın Dönüşü

Magic'in kötü gittiği, pek çok zayıf takıma maçlar kaybettiği dönemde Carter da kariyerinin açık ara en kötü ayını geçiriyordu. Ocak ayındaki 14 maçta %28 şut isabetiyle 8.7 sayı atıyordu maç başına sadece. İşte o dönemde bir Magic analizi yazmıştım. Orada Carter'ın sakatlıklardan etkilendiğini düşündüğümü söylemiştim, üzerine 3 maç daha sürmüştü kötü oyunu. Ancak Şubat ayının başlamasıyla beraber çıkışa geçti Carter. Muhtemelen sağlığına kavuştu ve sakatlığı dolayısıyla 20 civarına kısıtlanan dakikalarından kurtuldu. Dakikalarla birlikte form grafiği de bir anda tavan yaptı. Son 10 maçta %52 şut isabetiyle 20 sayı ortalaması tutturmuş durumda Carter, ayrıca 3.5 asist yapıyor maç başına ve asıl önemlisi takımın zorlandığı anlarda sahneye çıkıyor. Magic'in son 10 maçının 5'ini izledim yanılmıyorsam ve Carter'da büyük bir çıkış olduğu sahadaki duruşunda ve oyununda gözüküyor. Ben, onun bu formunu koruyacağını düşünüyorum, 33 yaşında bitmiş olacağına inanıyordum hala da inanmıyorum. Umarım böyle de devam eder çünkü o bu seviyeye çıkınca, Magic'i seyretmek de ayrı bir keyif veriyor.

Ayrıca son 5 gün içinde Carter'ın 2 pozisyonunu vereyim, onun kendisine geldiğini kanıtlıyor adeta. Sene başında bu tip hareketler yaptığını hatırlayan var mı? Benim aklımdan silinmiş yaptıysa da. Gözümde eski Carter anılarının canlanmasını sağladı:


Link


Link

4 FARKLI FIKIR:

mozlu dedi ki...

yeni bir çift diz almış diye yorumlamıştım sporingen'de durumu...baska acıklaması yok...

Unknown dedi ki...

Vay hala smaç basabiliyormuş vinsanity

Adsız dedi ki...

BU sene şampiyon görmek istiyorum seni.Basketbol oynamak için yaratılmış bi adamdır bu sycho.90 doğumlu biri olarak nba yi onunla takip etmeye başladım.2000 nin yazında f.weis üstünden yaptığı smacı canlı seyretmiştim TRT den o zaman spikerde pek tepki vermeyince malum trt ciddiyeti bunun normal bişey olduğunu zannetmiştim. bu da salak bi anı konyalı portlandlılar ve takipçileri sonra sakatlıklar falan mahvetti beni nba tarihin kaybı olarak görüyorum kobe tmac wade belki lebron bile hala bu adamın golgesindeydi.ama işte biraz iç disiplin floridalı olmanın verdiği bi handikap.OLMASAYDI SONUMUZ BÖYLE BE VINCE biraz dugusal oldu kusura bakmayın

Adsız dedi ki...

"Vay hala smaç basabiliyormuş vinsanity".......


o nasıl söz öyle töbe de çarpılırsın!

şuan girse yine alır bu adam smaç şampiyonluğunu. fiziğinde en ufak bir değişim yok.