BIY AD

15 Mart 2010 Pazartesi

Basketbol vs Sharapova

Vujacic'in hangisini tercih ettiğini gerek fotoğraflardan gerek bu sezon gösterdiği performanstan anlayabiliyoruz. Resimler Passing Shot'tan.



13 FARKLI FIKIR:

LexLuthor dedi ki...

vujacic'in hangisini tercih etmesi gerektiğini de fotolardan anlayabiliyoruz :)

Erchamion dedi ki...

Bu kararından dolayı eleştiremem Vujacic'i ben. Zaten yıllık 5 milyon yatıyor tıkır tıkır bankaya...

Her maçta tuğlaları savursan ne olur? Seyirciler biraz "Uuuuu!" der o kadar. Umrunda mı Vujacic'in? Pek değil. Eh beni de evde Sharapova beklese benim de umrumda olmaz. :D

Adsız dedi ki...

bence vujacic basketbola sharapova'yı götürmek için başlamış. Veled abayı yakmış sharapova'ya sonra düşünmüş nasıl yaparım bu işi. ee elde ne malzeme var? ee boy var o zmann basketbolcu olayım nba'de oynayayım o zaman hayır diyemez bana demiş.

Sheed dedi ki...

performansa bakıyorsak sharapova da tenis yerine sasha'yı tercih ediyor..

Adsız dedi ki...

o zaman kaygısızlardan geliyor:
- abi yenge de erik gibiymiş kütür kütür!

Asphalt Monkey dedi ki...

Sirp basketbolunde son yillarda yasanan düsüs sanirim fazla uzun sürmez.

Marko Jaric - Adriana Lima
Vujacic - Sharapova

Ben olsam bu iki ciftin posterlerini Sirbistan'daki bütün basketbol okullarinin duvarina asardim. Genclere bundan daha iyi motivasyon olamaz sanirim.

KskHyTr dedi ki...

Sharapovada vujacic de bir an önce yılmaz vurala emanet edilip kampa alınmalı bence performans artırıcı idmanları yılmaz hoca bilir:)

CenaR dedi ki...

marko jaric olayı zaten bambaska bisi...''o adam her suta kalktıgında adriana lima aklına gelp de ben bu sutu soksam ne sokmasam ne, adriana beni ewde beklio sonuct'' die düsünmüo mdr acaba?

CenaR dedi ki...

marko jaric olayı zaten bambaska bisi...''o adam her suta kalktıgında adriana lima aklına gelp de ben bu sutu soksam ne sokmasam ne, adriana beni ewde beklio sonuct'' die düsünmüo mdr acaba?

CenaR dedi ki...

marko jaric olayı zaten bambaska bisi...''o adam her suta kalktıgında adriana lima aklına gelp de ben bu sutu soksam ne sokmasam ne, adriana beni ewde beklio sonuct'' die düsünmüo mdr acaba?

BrkY dedi ki...

vujacic, radmanovic, jaric, milicic akla zarar sırp oyuncular gerçekten de. sırp oyunculara verilen kredi bizim oyuncularımıza verilse şu an nba'de 10 tane oyuncumuz olabilirdi.
sen şampiyonluğa oynayacaksın; onu götüreyim bunu götüreyim, yani iyi hoş sharapova falan da, lakers'ın 5M'unu harcama o zaman

Adsız dedi ki...

80'li yıllarda türk futbolunu domine eden "yugo akımı" 2000'lerde bu kez celebrity güzelleri domine etmeye başladı!

Adsız dedi ki...

helal olsun sashaya... kardeşim benim... yakışır...