BIY AD

17 Mart 2010 Çarşamba

Günün En İyileri - 6 ve 7 Mart (Gortat'nın Gururu)

Yine farkettim ki uzun zamandır (10 gün) yer vermiyorum. 2'şer 3'er şekilde vererek günümüzü yakalamayı düşünüyorum.


Link

Rose'un yaptığı çok özel bence. Önce defansı mini crossover ile yarıyor. Ardından Marion karşısına geliyor ve faule rağmen basketi buluyor. Devin Harris'in turnikesi ve Beasley'nin Wade'in geç gelen alley-oop pasını tamamlaması da güzel.


Link

McGee'nin bloğu ile Gortat'nın smacı arasında tercih yapmakta zorlandım. Pierce'ın buna benzer bir pozisyonda Bosh'u yerlere serdiğini hatırlıyoruz bu sezon. Ama McGee blok konusundaki yeteneğini göstermiş. Uzmanlığını demiyorum çünkü uzman olması için çok ekmek yemesi, her pozisyonda bloğa çıkmamayı öğrenmesi lazım. Gortat'nın ise Odom'un üzerinden, aşırı yükseğe çıkarak vurduğu smaç çok güzel. Zaten maçta canlı izlemiştim, bir anda maçtan aldığım zevk artmıştı pozisyonda. Gün içerisinde Gortat'nın itibarını biraz sarsmıştım, şimdi de biraz gururunu okşamış oldum.

Onun dışında Andre Miller'dan yılda 1 görebileceğimiz bir smaç vardı. Scola'nın da bir Uzun Post Hareketleri 101 dersi çok güzeldi.

1 FARKLI FIKIR:

sukullaci dedi ki...

rockets in asisti güzeldi