BIY AD

28 Nisan 2011 Perşembe

28 Nisan Programı

29 Nisan Cuma 02:30 Orlando Magic- Atlanta Hawks  (NBA TV)
29 Nisan Cuma 03:00 Los Angeles Lakers- New Orleans Hornets
29 Nisan Cuma 05:30 Dallas Maverics- Portland Trailblazers

Geçen maçta Magic, belki de sıkışan hücumu için en baştan beri en efektif kullanması gereken silahı dış sutları ile vurdu Hawks takımını. Bu maçta da Atlanta iki uzunla oynadığı dakikalarda, tek uzun artı dört uzun ile oynayan Magic'e dikkat etmeli bu anlamda. Ev sahibi de kendi evinde, birkaç alley-oop, smaç ve güzel hareket ile maça tutunmalı, çünkü bu şekilde maçı kazanabilirler ancak. Hele de Magic geçen maç gibi sadece 6 top kaybı yaparsa işleri zor. Ama söyleyelim ki, iki takım da hala çok kırılgan, Bulls karşısında çok zorlanabilirler. Magic eğer 3-1'den geri gelirse NBA tarihinde bunu başaran dokuzuncu takım olacak.

Hornets'te Paul'den iki süper performans (birinci ve dördüncü maç) ile birlikte iki galibiyet gelmişti takım adına. Lakers turu geçmek için deplasmanda kazanmak zorunda. Açıkçası ben gücünü göstermeleri açısından kazanmalarını gerektiğini düşünüyorum. Geçen maç aslında Lakers son çeyrekte Hornets'i oyunun dışına itmeyi başarmıştı. Pota altındaki ligin geri kalanına olan göreli üstünlüklerini gösterdikleri için kazandılar bana göre. Bu maçta da bir adım öne çıkmalarını bekliyorum. Hornets da maçı kazanmak için top kaybını azaltmaya özen gösterip, Bellinelli ve Ariza'nın elinden şutlarla sayı bulmalı.

Doğu'da 3-6 ve 2-7 serileri 4-0 ve 4-1 bitmişken Batı'da aynı sıra eşleşmeleri bayağı bir çekişmeli geçiyor. Bunların ilki Lakers- Hornets serisi, diğeri de şimdi bahsetmek istediğim Mavs- Blazers serisi. Blazers benim, gönlümde serinin kazananı şu anda. Çünkü takımda Oden'ı geçtim, Camby sakatlandı, takımın, hatta Blazers organizasyonunun yüzü Roy yokken, öne çıkan Aldridge takımı oyun içinde (dışında da koç) Playoff'a neredeyse tek başına soktu. Artık Roy da sahneye geri döndü. Bu akşam evlerinde kazanmaya yakın olarak görüyorum kendilerini. 67-44'ten geri gelip maçı 84-82 kazanmak, epik bir maçtı, tamam ama, bu maçta işleri baştan sıkı tutabilirler.

0 FARKLI FIKIR: