BIY AD

9 Mayıs 2011 Pazartesi

9 Mayıs Programı

10 Mayıs Salı 02:00 Miami Heat- Boston Celtics
10 Mayıs Salı 04:30 OKC Thunder- Memphis Grizzlies

Dünkü Bulls- Hawks maçından sonra şimdiden benim aklım Pazar günü oynanacak (eğer hafta içi galibiyetler paylaşılırsa) aynı serinin 7. maçına gitmiş durumda. Malum daha hiç göremedik 7. maç heyecanı ama bu akşamki seriler dahil 3 aday var bunun gerçekleşmesi için. En azından biri bu heyecanı bize sunar artık diyeyim ve fikstüre geçeyim. Kötü haberi önce veriyorum, ne yazık ki League Pass'i olmayanlar bu ara biraz zorlanacak maç izlemek için, varsa LP olan arkadaşların evlerine doğru iltica etmek lazım. Çünkü bildiğim kadarıyla bu hafta süresince NBA TV'de maç yok. Tahminimce Cuma sabahı olan Bulls- Hawks 6. maçını yayınlarlar. Ntvspor'da da bu hafta Perşembe sabahı oynanacak olan Celtics- Heat 5. maçı seçilmiş yayın için. Thunder- Grizzlies serisi biraz gözden kaçacak gibi bu arada TV yayınları sebebiyle.

Neyse, Celtics'ten başlayalım. Rondo'nun sol dirseğinde bir sakatlığı vardı, fakar Arroyo takım raporu vericisi olarak konuşmuş, Rondo çalışmalara devam ediyormuş ve bugunkü şut çalışmasında da takımdaki yerini almış. Tam Rondo'nun bu durumu önem kazanmışken, West de önemli bir sakatlık atlatmış, Rondo'nun durumuna göre West'in kenardan gelme durumu daha da değerlenecekti, yine öyle, sonuç olarak bu akşam ikisi de oynayacak. Miami tarafında da üçüncü maçın sonunda Spoelstra'nın bahsettiği kadro değişikliklerini Haslem'a yormak istiyorum, çünkü kendisini iyi hissediyormuş, ki özellikle Celtics'e karşı pota altındaki savaşlara katılmasını merakla bekliyorum ve istiyorum da.

Diğer maçta da 2-1 geride olan Thunder evinde Grizzlies ile durumu eşitlemek isteyecektir. Bakıyorum, iki takım da normal sezon istatistiklerine yakın performanslar ortaya koymuşlar Playofflarda. Thunder'ın maç temposu aynı, yüzdeleri binde 20 falan düştüğü için maç başına attıkları sayı birkaç sayı azalmış, üçlük ve ribaunt istatistiklerinde ise normal sezondaki gibi oynuyorlar. Fakat Grizzlies'e baktığımız zaman şut yüzdeleri kötüleşmelerine rağmen, maça daha fazla asıldıkları ve daha yüksek bir tempo ile oynadıklarından, Playoff döneminde daha fazla sayı, blok ve ribaunt istatistikleri yakalamışlar. Tamam, görünmeyen istatistikler var, fakar rakamlar yalan söylemez. Bu artan göstergeler bana Grizzlies'i bir adım öne koyduruyor serinin geneli için. Bu maçta ise farkı büyük oranda benç katkısı ve pota altı rekabeti sonucu belirler yine diye düşünmekteyim.

0 FARKLI FIKIR: