BIY AD

21 Ağustos 2009 Cuma

Shaq vs Roethlisberger vs Nash

Bir süre önce Shaq'ın yeni yapmaya başlayacağı televizyon programını duyurmuştum. İlk bölümü 2 gün önce yayınlanmış. Shaq, Amerikan futbolu oyun kurucularından Ben Roethlisberger'le onun alanında kapışmış. Kazanan tarafın kim olduğunu söylememe gerek yok herhalde. Ama önemli olan kimin kazandığı değil, Shaq'ın izleyicilere verdiği eğlence dozu. Bir sitcom yerine bunu izlerseniz birşey kaybetmeyeceksinizdir. Gelecek programda da eski dünya şampiyonu Oscar De La Hoya ile boks yapacak.

Roethlisberger ile olan kapışması için buyrun:



Bu arada başlıkta ve resimde niye Nash'i kullandığımı merak edenlere: Başka sporculara karşı onların alanında mücadele etme fikri aslında Nash'inmiş. Shaq, Suns'a takas olduğunda Nash onunla bu fikrini paylaşmış. Ardından geçtiğimiz sezon bir gün Shaq, Suns otobüsünde "Shaq Vs" programını yapacağını açıklamış. Nash çok sinirlenmiş ve kendisine bir avukat tutmuş. Sessiz bir şekilde yürütülen çalışmalar sonucunda programın sonunda yapımcı olarak isminin geçmesi için anlaşılmış. Tabii, programdan belli bir miktar para da alacakmış. Şimdi kendisine sorulduğunda "Çok başarılı bir program, izlerken inanılmaz eğlendim, bir sonraki bölümü iple çekiyorum" demiş. Gerçek bir centilmen... Bu yüzden zaten kendisi NBA'deki yıldızlar arasında nefret edeni en az olan oyuncular arasında.

Ama Shaq'ın ayıp ettiğini ve etik anlayışının olmadığını bir kez daha görmüş olduk. Bu kadar sempatik ve sevilen bir adamın böyle şeyler yaparak adını lekemesinden dolayı gerçekten üzüntü duyuyorum.

0 FARKLI FIKIR: