BIY AD

3 Eylül 2009 Perşembe

Deron Williams: Boozer'ı Sevmiyorum

Açıklamalarında Boozer'ın takas edilmediği için mutsuz olabileceğini ama bunun için daha zaman olduğunu belirtmiş. Ayrıca Boozer'ın bir radyo programında ısrarla ayrılmak istediğini söylemesine rağmen hala bir Jazz oyuncusu olduğunu hatırlatmış. Üstüne de tüyü dikmiş: "Ben birisini saha içinde veya dışında sevmesem bile, onunla beraber oynamakta bir sıkıntım olmaz. Çünkü ben kazanmak istiyorum."

Şimdi bu açık açık Boozer'ı sevmediğini söylemek değil de nedir? Hem de bundan 2-3 gün önce Jerry Sloan, Boozer'ın takımdan ayrılma ve takas isteğine rağmen, onunla iyi geçineceğini ve açıklamaları sineye çekeceğini dile getirmişken...

Ayrıca Williams'ın Kirilenko ile yaşadığı sıkıntılı dönemlerdeki açıklamaları daha dün gibi aklımda: "Sağdan bir tarafını yırtarak oynayan Harpring koşarken, soldan ise Kirilenko gibi bir ruhsuz koşarken, tabii ki pası sağa vereceğim." Bu mudur yani sıkıntısı olmadan oynamak? Böyle bir durumdan oyununun etkilendiğini itiraf etmişti işte zamanında...

Boozer'ın takas edilmediği her geçen gün, Jazz'ın karışması daha da muhtemel hale geliyor.

1 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

Takımın yangınına körükle giden insan takımı kurtarması gereken kişi oldukça Utah taraftarları üst sıralarda olmayı beklemesin. Boozer'ın da hırs yapıp kendini sevdirmek için deli gibi oynayacağını sanmıyorum. İkisi de başka başka hikayeler gerçi