BIY AD

4 Eylül 2009 Cuma

Kerem ve Fatih'siz Polonya'dayız

Kerem Gönlüm'ün ikinci numunesinde yapılan testte de sonuç pozitif çıktı. Negatif çıkmadığına üzüldüm ama negatif çıkması, işin içine birşeylerin girdiği anlamına da gelebilirdi. O yüzden olayın böyle kapanması daha sağlıklı oldu sanki. Bakalı kaç ay ceza çıkacak. Bir yılı bulacağını sanmıyorum ve istemiyorum.
Fatih Solak'ın olmaması konusuna gelince, kadromuz 13 kişiydi ve 12'ye indirmemiz gerekiyordu. Tanjevic Barış Hersek'i, Ersan'ın arkasında uzun forvet oynayabilecek şutör birini istediği için kadroda tutmuş. Barış her ne kadar oyunuyla bizleri hayalkırıklığına uğratsa da, bence kadromuzdaki bu rolü üstlenebilecek tek kişi olduğu için doğru bir karar olmuş kadroda kalması. Fatih'i Efes World Cup'ta beğenmiştim ancak tabii o kadar çok uzunumuz var ki, kabak onun başına patlamış. Normal bir seçim olduğunu düşünüyorum.

Haydi bakalım hayırlısı.

0 FARKLI FIKIR: