BIY AD

10 Ekim 2009 Cumartesi

Herşeyin Cevabı LeBron

NBA'in genel menajerler arasında yaptığı anketlerden şurada bahsetmiştim. MVP ve üstüne takım kurulacak oyuncu oylamasında açık ara farkla 1. olmuş LeBron. Ayrıca rakip takımların en çok önlem alması gereken oyuncu olarak da rakiplerini geride bırakmış. Öncelikle, 2 soruda GM'ler ile fikir birliği içinde olduğumu söylemeliyim: Şu anda bir takım kuracak olsam ilk olarak LeBron'u alırım tartışmasız. Tabii biraz post hareketleri öğrenmiş bir Howard gördüğüm anda fikrim değişebilir o ayrı konu. Ayrıca, bana göre rakip takımların savunma prensiplerini/sistemlerini baştan yaratmalarına sebep olan James'in, en çok önlem alınması gereken oyuncu olduğuna dair hiçbir şüphe yok.

MVP konusunu ise şimdiden tartışmayı biraz gereksiz görüyorum. Nitekim takımın performansı, oyuncunun performansı kadar etkili oluyor bu ödülde. Yoksa geçen sene Wade'in 1 değil 2 tane birden MVP ile ödüllendirilmesi gerekirdi. Kişisel ödül değerlendirirken şimdiden takımların nerede olacaklarına kafa yormaya lüzum yok diye düşünüyorum.

Katılmadığım veya eklemek istediğim noktalar ise şöyle: Üzerine takım kurulacak oyuncu oylamasında, Chris Paul'ün 1 genel menajerin bile aklına gelmemiş olmasına şaşırdım. Son olarak da orada LeBron, Kobe, Paul ve Howard gibi seçenekler dururken rakibin en çok önlem alması gereken adama Odom'u örnek gösteren genel menajerin alnından öpmek istiyorum. Orjinal mi olmaya çalışmış nedir?

0 FARKLI FIKIR: