BIY AD

8 Ekim 2009 Perşembe

LeBron NFL'e El Attı

2-3 gün kadar önce NFL takımlarından Cleveland Browns'ın oyuncusu Braylon Edwards, LeBron James'in arkadaşlarından Edward Givens'ı bir gece kulübünün çıkışında tartaklamıştı. LeBron da konuyla ilgili "Anlamadığım bir kıskançlık var. Benim arkadaşım 70 kilo birşey, hangi mantıkla böyle birine vurursunuz ki? Çocukça bir davranış." şeklinde bir açıklama yapmıştı. Elbette Givens'ın hangi hareketler sonucunda dayak yediğini bilmiyoruz, belki de haketmiştir. Konu o değil.

Bu olaydan 3 gün sonra Cleveland Browns, Edwards'ı New York Jets'e takas etti. Konu ile ilgili James'e soru yöneltindiğinde "Bu konuda yorum yapmayacağım. Daha önce bana hiçbir NFL takası hakkında fikrimi sormadınız, benim branşım futbol değil." demiş. Gerçekten takdir ettim. Ben kesinlikle "Şehirden gittiği iyi oldu." şeklinde bir laf sokma beklerdim. Eğer LeBron'un, Browns yönetimi ile olan kontakları sağlamsa Edwards'ı hemen 2 gün içinde takas ettirmiştir, o yüzden daha fazla üstüne gitmek istemiyordur. Elbette, bu işin dalgası.

Bu arada Edwards ile LeBron'un kapışması durumunda, Edwards'ın muhtemelen sezonu kapayacağını düşünüyorum. Fikrimi belirtmeden edemedim. Sonuçta 20 kilo ve 15 santimlik bir avantaj söz konusu, kas gücü ve kuvvet konusunda da LeBron'un nasıl bir 'ayı' olduğunu biliyoruz. Edwards iyi ki takas olmuş, sokakta falan karşılaşsalar sonu pek iyi olmazdı =)

0 FARKLI FIKIR: