BIY AD

13 Şubat 2010 Cumartesi

All-Star Cuma Günü Özeti (8 Yıllık Hasret Sona Erdi)


Link

Tyreke Evans ve DeJuan Blair sağolsun, çaylaklar 7 yıl üstüste ikinci yıl oyuncularına kaybettikten sonra, 8. senede 140-128 kazandılar. Maçı izlemedim nitekim hiç zevk alamıyorum bu çaylak maçlarından nedense ve zevk almadığım birşey için sabahlamanın mantıksız olduğunu düşünüyorum. Koyduğum özette, Evans'ın muhteşem ters turnikesi ile Blair'ın Brook Lopez'in ona sarılıp yere düşürmesine rağmen bulduğu sayıyı izlemenizi tavsiye ediyorum. Blair 10'u hücum, tam 23 ribaund almış. Evans ise 26 sayı, 6 ribaund, 5 asist ve 5 top çalma ile oynamış. Ayrıca maçın sonunda kendisine verilen MVP ödülünü de Blair ile paylaşmış. İkinci yıl oyuncularında ise Westbrook'un 40 sayı, 5 ribaund ve 4 asisti varmış. Maçın en çok top kullanan oyuncusu olmuş. Çaylakların kazanmasındaki etkenler ise 22-14'lük hücum ribaundu (Blair) ile 32-22'lik asist üstünlükleriymiş.

Tarihin en kötü sınıfı olarak gösterilen 2009 draft'ının, oldukça başarılı ve birçok takıma büyük katkılar sağlayan 2008 draft'ını yenmesi ise çok ironik oldu. Çıkıp ciddi bir maç oynansa, çok çok büyük ihtimalle yenilirlerdi ama lay lay lom modunda oynanınca bu tip sonuçlar çıkabiliyor.


Link

Celebrity maçının tekrarına 15 dakika falan bakabildim (çaylaklar maçını NTV Spor verdiği için League Pass'te yok ondan izleyemedim). Mehmet Öz bu dönemde pek birşey yapmadı, driplingde falan biraz problem yaşadı 1-2 top kaybı yaptı, yanılmıyorsam şut atmadı. Chris Tucker baya eğlenceliydi, baseline'dan çemberin 1 metre üstünden giden bir şut atıp "hey pas o pas" diye bağırması, bench'ten kameralara "bu koç beni ne zaman oyuna alacak?" diye sitem etmesi, Mark Cuban'a savunma yaparken (ve blok koyarken) "Atamazsın, olmaz, izin vermiyorum" şeklinde yaptığı trash-talk'lar vs ile neşe kattı. Mark Cuban ise yanılmıyorsam 7'de 0 ile bitirdi maçı, hatta iddiaya girmişler LeBron ve birkaç oyuncuyla daha, bir üçlük isabeti bulup bulamayacağına dair. Bunu da misafir olarak maçı yorumlamaya gelen LeBron söyledi.

Smaç yarışması elemesi hakkında da sabah fikirlerimi belirtmiştim.

2 FARKLI FIKIR:

Mehmet Dinler dedi ki...

Hem geçen sene hem de bu seneki çaylaklar maçları gayet zevkliydi aslında. Hoş şu liselileri getirip bağırttırıyorlar salonda o biraz tadını kaçırıyor işin.

Çaylakların da gayet eğlendikleri belliydi aslında hani shopmore'lar lay lay lom çaylaklar kasıntı diye bir durum yok.Westbrook'un sayıları ve şutları genel olarak maçın sonunda takımı geri getirmek için harcadığı çabandandı. Maça ikinci yarıda hiç ortak olamamalarının sebebiyse anlamsız top kayıplarıydı.

Bitcoin Türk dedi ki...

Son yılların en iyi çaylak maçıydı. Haftasonu güzel başladı.
Bu arada her topu kendi kullanan Jennings'e olan antipatimiz bir kat daha arttı.