BIY AD

11 Şubat 2010 Perşembe

Hayalet Arena

Dün geceki Milwaukee Bucks - New Jersey Nets maçına 1016 seyirci gelmiş topu topu. Tabii bunda New Jersey'de etkili olan kar yağışı (30-40 santim zannedersem) ve karşılarındaki takımın Bucks olmasının büyük payı var. Ama yine de 1016 rakamının aşırı derecede düşük olduğunu ve hatta TBL ile neredeyse çekişecek seviyede olduğunu unutmayalım. 4-48'i bir kenara bırakırsak, Nets'in bu sezonki durumunu bu seyirci sayısı en iyi açıklayan istatistik herhalde. Bu arada maçın box-score'una bakanlar 12873 rakamına aldanmasın, o satılan bilet sayısı. Aşağıda diğer resimleri bulabilirsiniz ama oyunculara değil arka plandaki tribünlere dikkat etmeniz gerekiyor.

5 FARKLI FIKIR:

Unknown dedi ki...

Formunuzu uzun zamandır takip ediyorum,bende eski bir boksörüm ama 2002 yılından beri NBA izlerim. 2002 olmasının nedeni Jason Kidd ve Nets taraftarlığımdır. O dönemler neydik ne olduk,yıllarca Kiddin istediği uzunu alamadık,Mutombodan Byronn Scott yüzünden,Mourningden de böbrekleri yüzünden yararlanamadık. Şimdi masamda duran Kidd figürüne baktıkça,Nets formasına baktıkça içim acıyor,yılların Netsi ne hale geldi

sabonis dedi ki...

prokhorov thorn'u takımın başında tutarsa bu yaz doğru hamleler gelir diye düşünüyorum. iyi bir çekirdek var

Onder dedi ki...

maca giden seyirciler cok mutlu olmuslardir(. cunki genelde maca ilgi az olunca benim gibi 20 dolara 3. duzeyden bilet alanlari saha kenarlarina yerlestiriyorlar (. wizards in star barindirmayan rakiplerine karsi hafta ici maclarinda genelde pek seyirci gelmiyor ve benim gibi belescileri daha ust kademe yerlere yerlestiriyolar (. ozellikle hafta ici maclarina ve star bulundurmayan rakiplerin maclarinda 20 dolardan fazla bilete para vermiyorum zira biliyorum ki buyuk ihtimalle maca ilgi olmucak ve en kotu ihtimal 60 70 dolarlik sectionlara yerlestircekler bizleri (. Clippers ve Bucks maclarinda aynisi oldu. 20 dolarlik penthouse bolumu bileti almistim ve ust katlardaki girislerdeki usherlar ellerinde 1. kademe biletleri dagittilar acikcasi cok hos bi durum oluyor 100 dolarlik koltuklara oturmak belesten(. Hele Bucks macina denk gelmesi cok supriz olmustu benim icin (.

cenar dedi ki...

onder seni öldürmek istiioom.

Adsız dedi ki...

new jersey'de ancak kabak çekirdeği bulunur....