BIY AD

2 Ağustos 2010 Pazartesi

Hedo Bosh'a Sahip Çıktı

Geçtiğimiz gün Raptors genel menajeri Colangelo, Bosh hakkında ileri geri konuşmuştu. İki ay önce takasını istediğini açıklayan ve birkaç hafta önce bu isteği Phoenix doğrultusunda gerçekleşen Hidayet de olaya dahil olup Raptors yönetimini suçlamış: "İnsanların bu kulüple ilgili bir sorun olduğunu görmesi gerekiyor. Oyuncular artık Toronto'ya gitmek istemiyor" demiş Hidayet. Belki "artık" gelimesi fazla sayılır. Genellikle Toronto'ya gidenler veya takas olanlar birkaç sezon sonunda ayrılmak istiyorlar. Bunun nedeni büyük oranda, Amerika - Kanada kıyaslamaları ve Toronto'nun sert geçen kışları diye düşünüyorum. Vince Carter, T-Mac ve şimdi de Bosh ayrıldı. Ellerindeki yıldızları tutmakta zorlanıyorlar tabii bunu şampiyonluğa oynayacak bir takım kuramamalarına da bağlayabiliriz ama Toronto'nun etkisini de göz ardı etmemeliyiz.

Hidayet aynı zamanda, insanların arkasından konuşulmasının komik olduğunu söylemiş ve devam etmiş: "Colangelo böyle düşünüyor idiyse, Bosh Toronto'dayken söyleseydi ya bunları. Raptors'dan ayrıldıktan sonra bunları arkasından söylemek pek hoş değil. Bosh takımın 1 numaralı oyuncusuydu ve çok şeyler yaptı Raptors için, onun takım arkadaşlarını yarı yolda bıraktığını düşünmüyorum."

Hidayet'in niye bu konuya daldığını merak ediyorum açıkçası. Takasını istemişin, bu isteğini yerine getirmiş takımın ve ayrılmışın. Niye ayrıldıktan sonra alakan olmayan konuya giriyorsun ki? Dediklerinde haklı da olsan, bırak Toronto'da kalan oyuncular korusunlar Bosh'u eğer öyle bir ihtiyaç olduğunu düşünürlerse. Öte yandan Colangelo'ya Hedo'nun bu sözleri ile ilgili ulaşıldığında "Söz düellosuna girmek istemiyorum. Hedo'yu hala bir arkadaş olarak görüyorum ve Phoenix'te başarılar diliyorum" demiş. Bosh hakkında ne kadar yakışıksız ve çirkin açıklamalarda bulunduysa, Hedo'ya cevap vermeyerek bir o kadar doğru yapmış. Takdir ettim kendisini bu konuda. Çoğu Raptors taraftarının düşüncelerini de dile getirebilirdi ama o susmayı tercih etti.

4 FARKLI FIKIR:

Cengizhan TÜRKİŞ dedi ki...

Ağzına geleni söylediler hidayete, sonra bosha salladılar, şimdi iki kelime konuşmadı diye takdir ediyorsunuz. Adamlar işi biliyor demek ki :)

sabonis dedi ki...

daha açık nasıl yazarım bilmiyorum. hedo'ya cevap vermemesi elbette takdir edilesi. Bosh'a sallamasını da yazdım zaten çirkin diye. yine de anlatamamışım tebrikler vallahi.

Adsız dedi ki...

Sen canını sıkma Sabonis biz seni biliyoruz.

Ömer dedi ki...

Hido'yu çok seviyorum ama artık susması gerektiğini düşünüyorum. Bıraksın Raptors'ı ve yönetimini, Suns'a nasıl katkı sağlayacağını düşünsün. Biz kendi kendimizi düzeltiriz, Hido'nun uzaklardan yapacağı söylemlere gerek yok.