BIY AD

5 Ağustos 2010 Perşembe

Preldzic Yalan Oldu

FIBA başvurusu sırasında ortaya çıkan birkaç ek madde nedeniyle iş yokuşa sürülmüş ve bu nedenle Preldzic'in milli takımımıza katılma ihtimali ortadan kalkmış. 3 hatta 4 pozisyonda birden oynayabildiği için ve gerçek pozisyonu en eksik olduğumuz yer yani kısa forvet olan Preldzic haberi ilk çıktığında sevinmiştim. Şart mıydı böyle bir devşirme yöntemi? Hayır ama ben milli takıma yararlı olacağını düşünüyordum. Gelen takımlar pek çok yıldızdan yoksun olarak mücadele edecekler. Bu durumda biz de milli takımımızı ufak bir adım da olsa ileri taşısak fena olmazdı, madalya şansımızı yükseltirdik. Sağlık olsun, elimizdeki kadroyla devam.

6 FARKLI FIKIR:

ibrahim YÜKSEL dedi ki...

bir cok yerde yazmistim. gidelim afrikadaki az paraya takılan yıldızları devsirelim olsun basari. milli basarinin adi bu mu

birde koc hakan demir ( ksk ) twiterda sitemleri siralamiş haklı olarak

onur dedi ki...

Şu Emir için yapılan "4 pozisyonda da oynar abi" yorumlarını anlamsız bulduğum gibi "milli takımın en eksik yönü olan kısa forvete lazımdı" yorumunu hiç anlayamıyorum. Milli takımda kısa forvet pozisyonunu Hido oynayacakki bence en kuvvetli olduğumuz pozisyon orası! 4 numara dersek Ersan, Kerem Gönlüm; 2 numara dersek bence kendisinden iyi oynayabilecek Evren ve Sinan var kadroda. Olsa olsa 3 numara yedeği olabilecek oyuncu için bu kadar kıyamet koparmanın, işi eline yüzüne bulaştırmanın alemi ne anlamıyorum??

sabonis dedi ki...

önceki yazıyı okumamışsın demek ki. 3 numara en eksik pozisyonumuz evet çünkü bir tane bile yedeğimiz yok gerçek anlamda kısa forvet oynayacak...

Adsız dedi ki...

evet 4 pozisyondada oynuyor bu bir gercek... oyun sıkısınca enderdende keremdende iyi yönetir yer yer 1 numarada bence takımı preldzic... sırf fb antipatisi bu adamı harcatıyor fazlasıyla...

Adsız dedi ki...

kullandığım resimdeki turnuvada ortalığın tozunu attırmıstı preldzic sabonis.. Sayı ve ribaund kralıydı sanırım..

mell dedi ki...

fenerli değilim, ama emir'e hayranım. gerçekten 3 pozisyonda o kadar rahat oynuyor ki, hic sırıtmıyor. yani ersan nasıl 3 oynayınca bocalıyorsa, emir tam tersi olarak 1 2 3 de canavar gibi. mükemmel bir üc numara yedeği olurdu. ve macın sonunda 2 numaramızı doldururdu..

bu arada milli adı altında devşirmeye karsı olanlar icin söylüyorum. rusya avrupa sampiyonu oldu diyebiliyorsanız hemen arkasından ama en önemli adamlarından biri devsirmeydi diyor musunz.

bunlar gecmişte kaldı gecin bunları, hepsinin ötesinde emir türkiyede kendini geliştirmiş biri olduğu icin yarı devsirme sayılır.