BIY AD

16 Aralık 2010 Perşembe

15 Aralık Programı

16 Aralık Perşembe 02:00 / Los Angeles Lakers - Indiana Pacers
16 Aralık Perşembe 02:00 / Los Angeles Clippers - Philadelphia 76'ers
16 Aralık Perşembe 02:00 / Boston Celtics - New York Knicks
16 Aralık Perşembe 02:00 / Chicago Bulls - Toronto Raptors
16 Aralık Perşembe 02:30 / Cleveland Cavaliers - Miami Heat
16 Aralık Perşembe 03:00 / Charlotte Bobcats - Memphis Grizzlies
16 Aralık Perşembe 03:00 / Sacramento Kings - New Orleans Hornets
16 Aralık Perşembe 03:00 / Houston Rockets - Oklahoma City Thunder
16 Aralık Perşembe 03:30 (NBA TV) / Milwaukee Bucks - San Antonio Spurs
16 Aralık Perşembe 04:00 / Minnesota Timberwolves - Phoenix Suns
16 Aralık Perşembe 04:30 / Portland Trail Blazers - Dallas Mavericks


Ersan bu gece ilk 5'te çıkacak ve karşısında Duncan'ı bulacak. Tabii Duncan bu sezon lokomotif olma görevini Manu ve Parker'a bıraktı ama yine de Ersan'ın işi zor. Spurs de zaten müthiş formda. Amare'nin 9. kere üst üste 30 sayıyı bulup bulamayacağını merakla bekliyorum. Bana sorarsanız O'Neal kardeşlerin yokluğuna rağmen Garnett, ve Davis bu gece seriyi sona erdirebilirler. Semih'i de es geçmeyeyim diyeceğim de, onun Amare karşısında başarılı olmasını beklemek biraz hayalcilik olur herhalde. Umarım yanıltır tabii beni. Son 12 maçın 9'unu kaybeden Hornets büyük bir düşüş yaşarken, karşısında tam dişine göre bir rakip var: Kings, üstelik muhtemelen de Tyreke'siz.

2 FARKLI FIKIR:

Onur dedi ki...

Yav yine en kötü maç NBA TV de. Şu Celtics Knikcs maçını gerçekten merak ediyorum

Adsız dedi ki...

lakers ve bulls coştular daha ilk yarıdan.keşke ilk yarı handikap alsaydım bu maçlara