BIY AD

13 Mart 2010 Cumartesi

Şov mu Gerçek mi?

Ball Don't Lie'da görmüştüm ama klasik vakit yetersizliğinden yazamamıştım. 4 gün kadar gecikmeli de olsa, Jason Terry parkelere dönmeden değineyim. Dallas Mavericks'in Butler ve Haywood'un yanında eşantiyon olarak aldığı DeShawn Stevenson yine yapacağını yaptı. 10 gün kadar önce yüzüne darbe alarak sakatlanan Jason Terry'nin 31 numaralı bilekliklerini şu sıralar Stevenson maçlarda bacağına takıyor. Hatırlarsanız Arenas ceza aldığında da aynısını yapmıştı ve yine eleştirmiştim kendisini. Yani soru sorduğuma bakmayın başlıkta, gerçek falan değil Stevenson'ınki, tamamen şov.
Zaten Terry'nin kaçırdığı ilk maçın (Kings olsa gerek) özetlerinde Stevenson'ın Terry gibi (yukarıdaki fotoğrafta görebilirsiniz) uçtuğunu görünce "Allah senin cezanı vermesin" demiştim. Üzerine bu bileklik olayı çıkınca artık kendimi tutamıyorum: Stevenson'ı yardakçı, yeni takımındaki oyunculara yamanmaya, parkede yaptıklarıyla değil böyle abuk subuk şeylerle kendisini taraftara kabul ettirmeye çalışan bir oyuncu olarak addediyorum. Nasıl bir mantıktır bu ya? Daha sen takıma katılalı 2 hafta olmuş olmamış, sen gidip sanki ikiz kardeşinmiş gibi tepki gösteriyorsun. İkiz kardeşin bile olsa bir durup düşünürsün "Alt tarafı 10 gün kaçıracak ne anlamı var ki bunu yapmanın?" diye. Ayrıca Terry ile Stevenson arasında geçmişten gelen bir arkadaşlık falan da yok araştırdığım ve soruşturduğum kadarıyla. Ama işte 3-5 sertlik getirdiği için şu anda kendisine NBA'de yer bulabilen ve oynadığı basketbol eleştirilen Stevenson, kendisini bu şekilde kabul ettiriyor aklınca: 'Müthiş bir takım arkadaşıyım' edasıyla. Yemeyiz bunu DeShawn. 10 gün boyunca parkelerden uzak kalan, hepi topu 2 haftadır tanıdığın bir adam için bu tür ucuz şovlara girmeye gerek yok.

8 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

saçma bir haber.

yok artık leBron james dedi ki...

bunları bir dallaslı olarak hiç yadsımadım ,dediklerinden her ne kadar doğruluk payıda olsa biraz sert olmus yazı sanki

Tolga dedi ki...

aynen katılıyorum. böyle yapmacık kişilere oldum olası sinir olurum.

Kürşad Koç dedi ki...

Jet hareketi yapması bana samimi ve güzel gelmişti çünkü o harekete alışkın olan bir seyirciye ilginç bir nüans oldu ancak bu bileklik olayı hakkaten sevimsiz oldu yani.Stevenson'ın yapma amacı kesinlikle seyirciye kendini sevdirmek,böyle adamlar hep olacak..türk futbol takımlarına gelen oyuncu hemen rakip takıma saydırır seyirciye yaranmak için o tarz bir durum..

Adsız dedi ki...

Biraz abartmışsın sanki.Takım arkadaşının bilekliğiyle maça çıkmanın bu kadar yadırganacak nesi var ki ?

durden dedi ki...

adletmek degil addetmektir. bilginize.

Adsız dedi ki...

hoca çok abartmışsın bence... daha 2 hafta leş bir takımdan şampiyonluğa oynayan bir takıma gelmesi ve bu takımın değerli parçalarından birine yaptığı bu jesti yalakalık olarak addetmek biraz fazla olmuş sanki... şampiyonlukların bu tür jestlerden geçtiğini unutmamak lazım...

Adsız dedi ki...

deshawn stevenson'a bir özür borçludur bence sabonis...

deshawnseverler cemiyeti...