BIY AD

8 Temmuz 2010 Perşembe

Ray Allen 2 Yıl Daha Celtics’te

Yaklaşık 1 hafta önce Paul Pierce’ın kontrat yenilemesiyle birlikte takımda yeniden yapılanma olmayacağına dair sinyaller veren Celtics, Ray Allen ile de 2 yıllık $20M karşılığında anlaşma sağladı. 35 yaşında bir adama senelik $10M teklif etmek kağıt üzerinde pek mantıklı görünmeyebilir ancak kontrat süresi bu hamleyi oldukça makul kılıyor. Açıkçası 2 senelik 15M civarında bir kontrat düşünüyordum Allen için kafamda. Ama mevcut kontrat da kabul edilebilir gibi, hele ki piyasanın durumu göz önünde bulundurulduğunda. Hem Celtics, hem Allen açısından güzel oldu bu anlaşma.

Kontratının sonuna kadar herhangi bir sakatlık falan yaşamazsa sezon içi performansının en kötü ihtimalle geçen seneki kadar olacağını düşünüyorum Allen'ın. Playofflarda ise Lakers serisinden daha kötü hücum edemez herhalde. Finallerdeki hücum performansı her ne kadar hayal kırıklığı olsa da, ben bu kötü performansı yaşından çok Kobe’ye yaptığı savunmaya bağlayanlardanım. Ayrıca çaylak Bradley’in oyun stili Allen’a çok benzer olduğundan Allen’ın takımda kalmasının onun gelişimine de faydası olacaktır. Celtics cephesinden düşündüğümüzde, iki büyük yıldızını ve koçlarını kadroda tutmayı başardılar. Takımın ne ahengi bozuldu ne sistemi, herhangi bir risk de almadılar. Kalan soru işaretleri Perkins'in sakatlığı ve Sheed’in emekliliği. Ancak Rasheed'in de geri dönme ihtimali artacaktır bu gelişmelerden sonra. Görünüşe göre son kurşununu attı Celtics, bakalım o kurşunun akıbeti ne olacak. (Mesela bence yalan olacak =) Ayrıca Pierce kalırsa Allen da kalır demiştim ancak yıllık 10 beklemiyordum. /Can)

2 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

celtics geçen sene son kozunu oynadı ve artık bitti. finallerden sonra hiç bir şekilde aynı başarı gelmeyecek bu kadroyla, bu kesin

calvin dedi ki...

outlaw nets ile anlaşmış. haywood mavs ile 6 yıl uzatmış. yazık oldu haywood miamiye gitsin isterdim.