BIY AD

30 Ekim 2010 Cumartesi

Knicks - Celtics ve Nuggets - Hornets

New York Knicks 101 v Boston Celtics 105

Boston bu sene çok niyetli olduğunu göstermeye devam etti. Yenilenme aşamasındaki Knicks'i kendi sahalarında mağlup ederek iyi başlangıçlarını devam ettirdiler. Maçtan bahsetmeyi çok isterdim ama Rajon Rondo'nun 10 sayı, 10 ribaund ve 24 ASİSTLİK performansının yanına eklenen 25 sayı ve 14 ribaundluk Pierce ve 24 sayı 10 ribaundluk Garnett performansları aslında bana söylenecek pek fazla bişey bırakmadı malesef. Maçın tamamını izlemedim çünkü Miami maçına konsantre olmuş durumdaydım ama ara ara baktığım zamanlarda sürekli olarak bu üçlünün iyi performansıyla karşılaştım. Karşı tarafta Knicks hakikaten çok iyi mücadele etti. 5 oyuncu çift hanelerde skor üretti. Amare'nin 27 sayısı Knicks cephesindeki en önemli performans oldu. Yine de Celtics'i Boston'da yenmek istiyorsanız daha fazlasına ihtiyacınız var.

Denver Nuggets 95 v New Orleans Hornets 101

Bu maça da ara ara baktım ve sonlarını izledim. Denver'ın durumunu çok merak ediyordum. Carmelo bana çok isteksiz geldi. Yanımdaki herkes iyi oynuyor işte 24 sayı 10 ribaund yaptı dese de Carmelo'yu daha iyi görmüştüm. Benim gibi düşünen varsa maçı izleyenlerden lütfen söylesin. Takas olması Denver açısından da faydalı olabilir. Carmelo draft olduğundan beri 7. sene ve Konferans Finali geldikleri en yüksek nokta. Daha fazlasını da vaad etmiyorlar açıkçası. Hornets cephesinde de Chris Paul'u mesela daha iyi görmüştüm. Onu da çok mutlu görmedim. Yine de Hornets çok iyi bir takım oyunuyla galip geldiyse bugün oyun kurucusuna çok şey borçlu. 7 asist ve 0 top kaybı yan yana koyduğunuzda çok değerli bir istatistik. Iki takımın gelecekteki yerleri hakkında yorum yapmak için çok erken. En değerli isimleri takas dedikodularına malzeme olmaktan sahada tam verimle performans veremiyor. Bu isimlerin geleceği netleşmeden Denver ve Hornets hakkında sağlıklı yorumlar yapmamız çok zor olacak.

Eğer vaktim olursa gün içinde Lakers - Phoenix maçının detaylı analizi blogda yer alıcak. Yarın için de Porltand - New York maçını gözüme kestirdim. Özellikle Portland taraftarı gözüyle takip edip detayli bir analiz yazmayı planlıyorum. Lakers - Phoenix analizi yetişmezse ikisini beraber yazabilirim. Çok yakın zamanda da Clippers maç yazısı yazmayı planlıyorum. Bu şekilde bir çok takımın sezon içindeki gelişimini takip etme fırsatımız olucak. Sağlıcakla kalın.

2 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

Denver çok isteklidi maçın sonlarında kasıntıya vermedi .

Adsız dedi ki...

Boston'u Celtics'de yenmek derken :)