BIY AD

10 Kasım 2010 Çarşamba

Where Amazing Happens

Dün gece yine oldukça zevkli maçlar vardı NBA'de ama öyle 2 şey oldu ki dün geceye dair, akıl alır işler değil bunlar. Değil bu sezon belki önümüzdeki 5-10 yıl boyunca göremeyeceğimiz türden şeyler... Ben de oylamaya sunuyorum ve sizin de fikirlerinizi almak istiyorum. Aşağıdaki performanslardan hangisi daha efsanevi? Sağ tarafta anket var.

Indiana Hücumu

Link

Denver karşısında Indiana 3. çeyrekte tam 54 sayı üretti. Bu rakam NBA tarihinde bir çeyrekte üretilen beşinci en fazla sayı. Şaka gibi ama gerçek. Bir devrede değil bir çeyrekte üretilen skor bu. Buraya kadar inanması çok güç evet, ama şimdiki söyleyeceğim kadar değil. Indiana 54 sayıyı üretirken çeyreğin bitimine saniyeler kalana kadar şut kaçırmadı ve 20'de 20 ile gitti. McRoberts'ın kaçırdığı o şutu görmezden geliyorum ben, Indiana benim gözümde şut kaçırmadı o çeyrekte ve efsanevi bir performans sergiledi takım olarak.

Paul McGrady


Link

T-Mac'in unutulmayan Spurs performansından sonra kimse bir daha böyle birşey olacağına ihtimal vermiyordu belki ama oldu. Dün gece Utah'ın Miami'ye konuk olduğu maçta kariyeri boyunca 328 maçta yalnızca 2 üçlük isabeti bulabilen Millsap, normal sürenin son 30 saniyesinde 3 üçlük birden sokarak maçı uzatmaya götürdü. Yine normal sürenin son 30 saniyesine 11 sayı sığdırdı ve 8 sayılık farkı tek başına eritti hem de bu kadar kısıtlı bir sürede, hem de karşısında LeBron-Wade-Bosh varken. Uzatmada da durdurulamayan Millsap takımının Miami'yi dize getirdiği maçta kariyer rekoru kırarak 46 sayıyla maçı tamamladı. Bu arada, Millsap'in aldığı sürenin %90'ında onu Haslem'in savunduğunu söylemem gerek. Ama istatistiklerden göreceğiniz üzere Haslem ayakta uyuyordu o ayrı konu.

3 FARKLI FIKIR:

Unknown dedi ki...

Beni millsap daha çok etkiledei açıkçası hele okumadan direk videoya geçtim skordanda haberim yoktu son saniyede berabeliği getircek şutu beklemiyordum cidden çok etkileyici oyum milsapa

Adsız dedi ki...

Aman allahım! Hepsi birbirinden güzel.Top10 hareketleri bile harika.

Sabonis yeni ekip bir harika.Bir döndünüz pir döndünüz.Harikasınız Konyalı Portlandlılar.Bir konyalı olarak gurur duyuyorum sizlerle.

1-İndiana Pacers
2-Paul Millsap
3-Bogut

Gurkuff dedi ki...

bence dün geceki kevin love'ın 31-31lik hayvani performansı da ankete eklenmeli