BIY AD

15 Nisan 2011 Cuma

Bulls - Pacers Değerlendirmesi

4-1 Bulls

Doğudan başlayalım. Kolaydan zora doğru gideyim diyorum bu değerlendirme yazılarında. O yüzden ilk yazılar biraz kısa olacak herhalde. En azından başlarken amacım bu. Yani esasında Rose-Collison, Boozer-Hansbrough eşleşmeleri yetiyor seriyi anlatmaya. Daha Chicago'nun savunmasına, Pacers'da buraları oynayabilecek pek kimsenin olmadığına falan değinmedim. Granger mı dedi biri? O da karşısında Deng'i bulacak zaten. Kariyeri boyunca yaptığı savunmanın üzerine bir seviye daha çıkan Deng... Hadi Granger belki 1 maç alır sağlıklı ve formdaysa. O kadar. Ama onun dışında çok da fazla analize gerek duyulacak bir eşleşme olarak görmüyorum. Skoru 4-1 Bulls olarak verdim. O 1'i de Pacers'ın evinde deli dolu tempo ile bir maç karambole getirme ihtimali için verdim... Bulls evet NBA birincisi oldu ve bu yüzden bazen birazcık abartıldığını düşünüyorum bu takımın, çünkü sezon başındaki beklentiler en iyi ihtimalle doğu 3.'lüğü idi. Ama yine de Bulls'un elenmesinden daha sürprizi sadece Hornets'ın Lakers'ı elemesi olur herhalde...


3 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

denver en az yarı final yapar demedi demeyin gerçi yazıyla bi alakası yok ama belirtmek istedim :D

Ziverbey dedi ki...

açık play off en kolay eşleşmesi gerçi doğuda ilk 4 takımın elenmesi mucize olur. doğu play offlar yarı finalde başlar. bulls eğer maç verirse de mucize olur, normalde süpürürler. Pacers zaten burada kadar müthiş direnç gösterdi artık o dirençleri de yok çünkü bulls onlardan çok daha direnç gösterecek. direnç ve mücadel dışında da pek bir silahları yok zaten.. bulls için kolay olur...

nuh tufan dedi ki...

bulls ilk turu rahat geçer belki ama yarı finalde elenme ihtimalleri yüksek bence..