BIY AD

27 Ağustos 2009 Perşembe

Arjantin - Rubio Bağlantısı

Rubio Arjantin Basketbol Ligi'nde oynamaya karar vermiş. Tabii ki sallıyorum.

Arjantin'in geçmişte yaşadığı hiper enflasyonla Rubio arasında kurdum bağlantıyı, bir çoğunuza alakasız gelecektir ama paylaşayım. Bir aralar Arjantinli bir vatandaş işe giderken bir dükkanda gördüğü ayakkabı fiyatı - atıyorum - 1000 peso idiyse, ayakkabıyı işten çıkışta almaya karar veren vatandaş, akşama eve dönerken bir bakıyordu ayakkabının fiyatı 5000 peso olmuş.

Rubio haberleri de buna benziyor. İşten çıkmadan önce baktım, Rubio'nun Barcelona ile imzaladığı haberleri vardı. İçimden "İyi eve gidince yazarım sonunda çözüldü" demiştim. 2-3 saat sonra eve bir geldim. "Haber yalanlandı, henüz imza falan atılmadı sadece görüşmeler var." diye güncelleme yapılmış.

Bir an Arjantinli bir vatandaş gibi hissettim kendimi. Bu yaz en az 4 kere böyle değişti Rubio'nun kaderi hakkında yapılan haberler. Umarım bir sonraki haber son olur.

0 FARKLI FIKIR: