BIY AD

24 Ağustos 2009 Pazartesi

Artest Sinirli

Daha önce, Rockets takımı yöneticilerinin Artest'ten memnun olmadıkları için onu takımda tutma girişiminde bulunmadıklarını yazmıştım. Twitter'dan son yaptığı açıklamaya göre Artest buna çok sinirlenmiş. Onun ağzından dinleyelim:

"Bana pislik yaptılar. Gelecek sezon Houston'a gideceğimiz günü iple çekiyorum. Hiç şut falan atmayacağım, sadece defans yapacağım. Tuttuğum oyuncuya parkeyi zindan edeceğim."

Yahu ne gerek var bu tür şeyler söylemeye değil mi? Ama ben karar aldım, Twitter dünyasına girip Shaq, Artest gibi adamların sayfasına takipçi olarak yazılacağım. Deli ve eğlenceli adamlar. Kafaları birşeye sıkıldı mı hemen saçma sapan açıklamalarla bunu dışa vuruyorlar. Bize de bunun geyiğini veya gerekirse eleştirisini yapmak kalıyor.

0 FARKLI FIKIR: