BIY AD

27 Temmuz 2009 Pazartesi

Artest - Don Paça

Konuya nasıl gireyim diye düşünüyordum ama başlıkta "çat" diye verdim gitti ana fikri. Geçtiğimiz sezon,Rockets'ta, Artest gerçekten ilginç işlere imza atmış. Takımın kaldığı otellerde, maçlara gittiği otobüslerde yeni moda yaratmış ve sadece donla takılmaya başlamış. Bir süre sonra insanlar buna alışmışlar ama bardağı taşıran son damla Lakers-Rockets playoff serisinin 7. maçında gelmiş. Artest, oyuncuları, koçları ve sağlık ekibini maça götüren ilk iki takım otobüsünü kaçırmış. Üçüncü otobüse de, otelden don ve terliklerle fırlayıp son anda yetişmiş. Bu otobüste yönetim kesimi, sponsorlar ve takımdakilerin arkadaşları varmış. Bu sahneyi otobüste bulunan takımın sahibi Leslie Alexander da görmüş. Tabii ki o dakikadan sonra, Rockets takımı Artest'i kadrolarında tutmak için hiç bir çaba sarfetmemişler.

Artest delidir, manyaktır, durmadan abuk subuk konuşur, hepimiz biliyoruz. Hatta bu yönüyle de esasında sempatimi kazanmıştır. Ama don paça dolaşması bana göre bile abes bir olay. Bu tarz hareketlere Rodman'dan alışık olan Phil Jackson bakalım Artest'i zaptedebilecek mi? Yoksa Artest sezon ortasında "Haydi ben rap albümü çıkarıyorum, basketbolu bıraktım arkadaşlar" deyip takımdan ayrılacak mı?

6 FARKLI FIKIR:

stickman dedi ki...

durup durup aklıma geliyor onun lakersa geldiği ve ben nasıl olacak bu iş diye düşünüp duruyorum. lakers serisinde kobeye kafanı keserim işareti yapmamışmıydı bu adam. bekleyip göreceğiz, umarım kötü şeyler görmeyiz.

Beercholic dedi ki...

Artest'tir ne yapsa yeridir.

Adsız dedi ki...

sıcaktan bunalmıştır, ilişmeyin garibime çok masum o bi kere...

Beercholic dedi ki...

@ stickman; kafa kesme işareti değildi o, kobe'nin kendisine dirsek attığını göstermeye çalışıyordu. Bende ilk başta kafa kesme işareti yapıyor lan bu adam gibi bir tepki verdim. Ama tekrar izleyince öyle birşey yapmadığını görüyoruz.

Unknown dedi ki...

bence pişmiş aşa katılan sudur ron artest...

stickman dedi ki...

@Beercholic öyle olmadığına sevindim ama yinede kesin bi olaylar çıkaracak gibime geliyor. Koskoca sezon rahat durabileceğini hiç sanmıyorum.