BIY AD

28 Temmuz 2009 Salı

Yeni(?) Garnett'ten Dönüş Çabası

Jonathan Bender'dan bahsediyorum. 1999 draft'ına direk liseden katılıp 5. sıradan seçildiğinde, yeni bir Garnett'in NBA'e geldiğine dair söylentiler çıkmıştı. Çok yetenekli ve müthiş derecede atletikti. Hatta bu bakımdan Marion'a benzetenler de vardı. Ancak Bender sakatlıklar nedeniyle bir türlü istenilen performansı gösteremedi. Önce sol dizinden yaşadığı sakatlık, ardından sağ dizindeki kronik ağrılar basketbol hayatının bitmesine neden oldu.
Ancak şimdi ESPN'e dönmeyi düşündüğünü açıklamış. Zamanında Pacers'ın başında olan Walsh'un şimdi onun New York'a gelmesine sıcak baktığı belirtiliyor. Bender çok mantıklı açıklamalarda bulunmuş. Şu anda herkesin onu NBA'in en büyük hayalkırıklıklarından biri olarak görmesinden rahatsızlık duyuyormuş. "40 yaşıma gelip bu haberleri okurken geri dönmeyi denemediğim için kendime kızmak yerine, bu yolu seçtim" diyor. "En azından denemiş olucam". Yıllardır ağır spor yapmadığı için şu anda dizleri eskisine oranla çok daha kuvvetliymiş. Bender son olarak da, hala inanılmaz bir potansiyeli olduğunu söylerken, gideceği takıma katkıda bulunacağını belirtmiş.

3 senedir basketbol oynamamış ve zamanında dizlerinden çok büyük sıkıntı çekmiş bir oyuncunun hala "inanılmaz" bir potansiyeli olacağını düşünmüyorum. Ancak bu işe girip denemesini bile takdire şayan bir karar olarak görüyorum. Hiç ihtimal vermiyorum ama umarım gerçekten geri dönmeyi başarır...

3 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

Hay çok yaşayınız...İsmini neredeyse unutmak üzereydik. Çok çok potansiyel bir oyuncuydu tabii SF-PF olmasından dolayı Garnett benzetmesi doğrudur, ben onu gelişimini daha sonra Pacers'da oynayacak olan Jermaine O'neal kadar olmasını bekleyenlerdendim ne yazık ki sakatlık bitirdi kendisini. Bu arada yeri gelmişken efsane 99-00 Pacers rosterını hatırlatmak isterim

PG: Travis Best,Mark Jackson
SG: Reggie Miller
SF: Jalen Rose,Chris Mullin,Al Harrington
PF: Dale Davis,Austin Croshere,Jonathan Bender,Derrick McKey
C:Rik Smits,Sam Perkins,Zan Tabak,Jeff Foster

Harika bir takımmış. En azından benim sevdiğim türden :) Pivotları ve Uzun forvetleri dahil şut atmayı seven bir takımdı.Şutör Guard Reggie Miller'ın yedeği gözükmüyor ilk bakışta ama çok da gerek olduğunu sanmıyorum :)

E.

thespaceforthis dedi ki...

o kadronun son demlerinde fred jones vardı sanırım yedek olarak, sonralarda stephen jackson serpildi vesaire..

jonathan bender'ı nba 2006'ydı sanırım, oradan çok severiz ailecek, hızıyla slam dunker özelliğiyle uzun boyuyla çok maç kazandırmıştır bize multiplayer ortamlarında =)

umarım döner tamam da, olmasa da bi overseas macerası yapsın yau..

gerçi kontratı iyiydi sanırım indiana'dan paraya ihtiyacı yoktur =)

celly aydebre dedi ki...

Nba Live 2004 te en sevdiğim oyuncuların başında gelirdi

İnanılmaz Bloklar yapardı..

Umarım döner 3-5 bişeyler oynar