BIY AD

28 Temmuz 2009 Salı

CP3 Bir Yere Gitmiyor. Peki ya Chandler?

Bundan 3-4 gün önce Chris Paul bir röportajın içinde bazı açıklamalarda bulundu. Röportaj sonrası, haber portalları, "Chris Paul takas edileceğini düşünüyor" şeklinde haber başlıkları verdiler. Ben bu "sansasyonel" gelişmeye özellikle yer vermemiştim. Çünkü aslında söylediği söz "Takım arkadaşlarım takas edilebiliyorsa, ben niye edilmeyeyim? Elbette takas olabilirim" idi. Ancak medya her yerde medya... Haberin asıl kaynağı olan gazete röportajını baştan sona okumayanlar da Chris Paul'ün gerçekten takas edileceğini söylediğini zannettiler. Halbuki onun yapmaya çalıştığı şey, sadece alçakgönüllü olmaktı. "Benim takımdakilerden üstün bir tarafım yok, hepimiz aynıyız" mesajı vermek istiyordu.
Paul, şaşkınlık ve bazı tepkiler üzerine bir açıklama daha yapma gereği duymuş. "Takaslık değilim" diye çok net olarak belirtmiş. Hadi ya? Medya eminim çok şaşırmıştır takaslık olmadığına...

Öte yandan, Tyshon Chandler için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Nitekim Hornets onu yaklaşık 6 aydır göndermek için uğraşıyor. Hatta geçtiğimiz kış aylarında Thunder'la anlaşmışlardı. Ancak Tyson Chandler sağlık kontrolünü geçememiş ve takas iptal olmuştu. Defansif pivotu, şimdi de Bobcats'ten okafor ile değiş tokuş etmeye çok yakınlarmış. Daha önce maddi yönü nedeniyle Chandler'ı elinden çıkartmak isteyen Hornets, uzun yıllar boyunca Okafor'un kontratını ne yapacak çok merak ediyorum. Ayrıca Paul-Chandler alley-oop'larını özleyeceğimi söylemeliyim. Neyse takas resmileşirse o zaman detaylı bir şekilde yazarım.

0 FARKLI FIKIR: