BIY AD

31 Temmuz 2009 Cuma

Alo Marbury Hattı

Twitter sayfasından bir duyuru yapmış: "Bir çok insan telefon numarası istiyordu benimle konuşmak için. Sevginize karşı koyamam, sizleri seviyorum buyrun: 9179237775"
Olur da bu deli adamı aramak isterseniz, telefon numarasının başına 001 koyarak çeviriyorsunuz. Başkalarının yazdıklarına göre gerçekten telefona o çıkıyormuş ve sizle konuşup sorularınıza cevap veriyormuş. İlgi çekmek için yaptığını söyleyebilirsiniz ama aslına bakarsanız çok güzel bir davranış bence taraftarlarla, spor severlerle bu şekilde bağlantı kurabilmesi...

4 FARKLI FIKIR:

JJShamrock dedi ki...

Marbury'nin şu aralar baya bir mental açıdan sorunu var. Justin üzerinden 7/24 yayın yapıyor ve geçen vazelin yedi.Ben bu davranışlarını pek kafası yerinde yaptığını düşünmüyorum :(

Beercholic dedi ki...

Güzel bir davranış tabii de o bunu bu yüzden mi yapıyor yoksa delirdiği için mi bilemeyiz. Yoksa 7/24 Marbury izlemek te güzel.

Adsız dedi ki...

ben aradım bu numaradan, gerçekten o çıktı telefona. türkiyeden aradığımı, gelecek sene ne yapacağını sordum. cep telefonu vermekle çılgınlık yaptığını söyledim. 2-3 dakika konuştuk böyle. en sonunda türkiyeye selamlarını söyledi.

Ahmet Melik SUBAŞI dedi ki...

ahaha yok artık ya :)