BIY AD

29 Temmuz 2009 Çarşamba

Jazz Doğru Fırsatı Bekliyor

Ben Jazz'ın Millsap'ı takımda tutmak adına Boozer'ı çabucak bir şekilde elinden çıkaracağını düşünüyordum. Halbuki Millsap'ın kalacağı 10 gündür belli iken, Boozer da hala Jazz forması altında çalışmalarını sürdürüyor. Yine de kendisi sezona Jazz forması altında başlamayacağını düşünüyormuş. Takas olması halinde tercihinin Miami olacağını dile getirmiş. "Wade ile beraber şu anda kariyerlerimizin zirvesindeyiz. Müthiş bir ikili oluruz" diye devam etmiş. Ama Jazz'ı bu konuda zorlamayacağını, iplerin tamamen Jazz genel menajeri Kevin O'Connor'ın elinde olduğunu belirtmiş.

Jazz tarafında ise belirsizlik hakim. Öncelikle O'Connor, "Boozer'a onu takas edeceğimizi söylemedik, böyle bir konuda anlaşmadık" diye açıklama yapmış. Ancak ismini vermeyen bir başka Jazz yöneticisi "saçmalık" diyerek bunu yalanlamış. Jazz, Boozer karşılığında doğru ve sağlam parçalar alındığı takdirde takas yapmayı düşünüyormuş. Bunun için gerekirse Boozer'ı bütün sezon boyunca kadroda tutmayı göz önüne almışlar.

Böyle bir senaryonun gerçekleşeceğine hatta onu geçtim, Boozer'ın sezonu Jazz formasıyla açacağına bile az ihtimal veriyorum. İki tarafın da birbirini istemediği bu kadar açık iken, bu mutsuz evliliği sürdürmenin anlamı nedir?

Son olarak da Lee ile Boozer'ın sign & trade ile takas edileceği dedikoduları çıkmaya başladı. Söylentilerde Bulls ismi de geçiyor. Onlarda da genel menajer Forman "Kadromuz tamam, büyük bir takas olmadıkça değişikliğe gitmeyeceğiz" diye açıklamada bulunmuş. Boozer büyük bir takas mı? Elbette ki. Şu sıralar Boozer'ın istediği Miami ile ufukta bir takas gözükmüyor. Fakat Heat takımı Odom'u elinden kaçırırsa, işler karışabilir...

1 FARKLI FIKIR:

thespaceforthis dedi ki...

şahsen ben miami'nin boozer konusunda çok da ısrarlı olacağını düşünmüyorum, hele bir sign&trade söz konusu ise imkansız bence..

beasley bi sezon daha şansı hakediyor, odom daha iyi bi tercih olur onlar için..