BIY AD

23 Ağustos 2009 Pazar

Uzun Atlamada Bronz Kazandık

Karin Melis Mey 6.80 metrelik derecesiyle Berlin Dünya Atletizm Şampiyona'sında bronz madalya kazandı. Güney Afrika asıllı atlet, Güney Afrika Atletizm Federasyonu ile yaşadığı problemler sonrası, geçen sene Fenerbahçe'nin çabaları sayesinde Türkiye'ye gelmiş ve ardından da Türk vatandaşlığı almış.

Bu arada ilk bakışta yabancı olduğunu bile anlamazdım herhalde. Türk gibi gerçekten de.

Helal olsun Karin Melis Mey.

Bolt ve madalya kazanmamız gibi sıradışı olaylara yer vermeden edemiyorum. Burayı okuyan çoğu kişinin ilgisini çekmiyordur ama 3-5 kişi bile bu haberi buradan öğrendiyse, ne mutlu bana.

Edit: Teşekkürler Ömer, gümüş yazmışım ya Bronz yerine. Uyarsanıza arkadaşlar =)

2 FARKLI FIKIR:

Ömer dedi ki...

Basketbol hayatimizda cok onemli bir yer teskil etse de, baska sporlarda yasanan ilginc olaylari paylasmak cok yerinde bence. Aynen devam...

Melis'e ayrica tebrikler. Yalniz yalan degil, sabah haberi 3 kez okudum. Belki dedim Dunya ucunculugu ibaresinin yaninda "gencler" "u-23" gibi ibareler vardir :D ama yoktu. Helal olsun valla.

Ömer dedi ki...

Hocam bu arada Melis ucuncu oldu, simdi dikkat ettim baslikta gumus yaziyor. Bu yorumu onaylamasan da olur tabii ki, ben sadece uyariyim dedim.