BIY AD

5 Ocak 2010 Salı

D'Antoni'den Geç Gelen Hediye


Link

Videoyu kesmiştim, saklıyordum bir ara kullanırım diye. Baktım Nate üstüste 2. maçını oynadı ve bundan sonra da oynayacağı açıklandı. Buyrun video. Mike D'Antoni, Knicks taraftarlarının Noel günü, Heat maçında dile getirdikleri isteği kıramadı.

Bundan birkaç gün kadar önce, takas edilmesi ciddi bir şekilde gündeme gelen, hatta menajeri takas isteğini açıkladı diye ceza alan Nate Robinson yeniden Knicks ile beraber maçlara çıkıyor. Biraz geç oldu ama Madison Square Garden'daki taraftarlar artık mutlu olacaklar. Ya da "Eskisi kadar mutsuz olmayacaklar." mı deseydim?

3 FARKLI FIKIR:

LexLuthor dedi ki...

dün bahsedecektim bundan ama sonra boşver demiştim. madem sabonis eklemiş ben de birşeyler yazayım bari :) dünkü indiana maçının recap'lerinde izlemiştim, nate robinson bench'ten oyuna dahil olurken büyük bir alkış kopmuş, hatta dustin hoffman'da elinde nate robinson posteri ile poz vermişti. d'antoni'nin acaba nate robinson yüzünden suyu ısınmaya mı başladı knicks'te?

Absürd dedi ki...

d'antoni'nin suyunun ısınacağını sanmıyorum çünkü daha kendisini fırına atmadılar, eğer önümüzde ki sene büyük başarısızlık gelirse, playoff'lara kalamamak gibi belki o zaman suyu ısınabilir ona bile belki diyorum çünkü son 10 senedir o kadar boşlandı ki takım artık baskı neredeyse kalmadı, ben buradan müdahele edicem o zaman, halkı galeyana getiricem :P

Berkay dedi ki...

d'antoni o kadar da kötü oynatmıyor takımı bence. yani biraz daha kassalar playoff bile gelebilir, o kadroyla ancak bu kadar zaten.
bir sonraki sene d'antoni'nin elinde istediği yıldızlar varken aynı durum ortaya çıkarsa, o zaman haşlarlar