BIY AD

17 Ocak 2010 Pazar

Defense Defense !


Link

Yaklaşık 2 aydır dönüyor bu reklam NBA maçlarında mola veya çeyrek aralarında falan. Yeni paylaşma şansını buldum çünkü devamlı video koyduğum için, full video olmasını istemiyordum blog'da. Harika bence.

Bana yazın başlarında paylaştığım Iverson videosunu hatırlattı. Kim bilir, belki de onu hazırlayan adamı bulup yaptırmışlardır bu defans videosunu da...

Arada 3 okuyucu da mail atmış "Çok güzel bence paylaş" diye. Onlara da teşekkür ediyorum.

5 FARKLI FIKIR:

Onur dedi ki...

bi de buna benzer bitane daha var kobe li pierce lı falan o da güzeldi :D

duff dedi ki...

steve porter yapmamış galiba bunu youtube sayfasında yok

Radagast dedi ki...

benim de çok hoşuma gidiyor tv'de gördüğümde güzel yapmışlar

Berkay dedi ki...

bence determination videosu daha gaz bişey. finallere çalışırken birebir valla. =)
http://www.youtube.com/watch?v=Ys8PoO86JDw

Trapped Scorpion dedi ki...

we talkin' 'bout practice?!?
http://www.sporcle.com/games/davis21wylie/iverson

:)