BIY AD

19 Ocak 2010 Salı

Marsel İlhan Avustralya Açık'ta 2. Turda

Son zamanlarda tenisi pek takip edemiyorum. Passing Shot sağolsun Simon sakatlandığı için yerine Marsel'in ana tabloya dahil edildiğini ve Grosjean ile karşılaşacağını öğrenmiştim. 3 sene önceki Grosjean ile şu anki arasında dağlar kadar fark olduğunu da biliyodum ve ümidim vardı Marsel'in turu geçeceğine dair ama ne maçı takip ettim ne de zamanını biliyordum. Magic - Lakers maçında Kaan Kural söyleyince haberim oldu benim de. Marsel, Grosjean'ı yenerek 2. tura çıktı Avustralya Açık tenis turnuvasında. Çarşamba sabaha karşı (yanılmıyorsam) saat 03:00'da bu sefer Fernando Gonzalez ile karşılaşacak milli tenisçimiz. Tabii doğruya doğru, kimse Marsel'den Gonzalez'i yenmesini beklemesin. Erkekler tenisindeki en iyi 3-4 forehand'den birine sahip, müthiş bir oyuncu Gonzalez. Oldukça beğenirim oyun stilini ve sempatik bulurum kendisini. Marsel onun devamlı backhand'ine oynarsa setlerde biraz tutunabilir ama onu da pek sanmıyorum. 3-0 herhalde normal sonuç olacaktır. İnşallah Marsel beni yanıltır da set veya setler alır. Galibiyet alması ise Türk spor tarihinin en büyük başarılarından biri olur herhalde.

2 FARKLI FIKIR:

Absürd dedi ki...

Maç büyük ihtimalle eurosport2'den canlı yayınlanacakmış.

Adsız dedi ki...

3-0 yenilmiş Marsel