BIY AD

3 Şubat 2010 Çarşamba

Hak Yerini Buldu

Yarın dizinden ameliyat olması beklenilen Chris Paul'ün yerine All-Star'a Chauncey Billups seçilmiş. En azından Yahoo'ya çeşitli kaynaklardan aktarılan bilgi bu. Daha önce defalarca söyledim bu tarz çok sayıda kaynaktan gelen haberler %99 doğru çıkar. O yüzden resmi habermiş gibi yazmakta pek sorun yok. Hak yerini buldu başlığıyla, "Paul haketmiyordu onun yerine Billups'ın girmesi lazımdı" demeye getirmiyorum elbette. Sadece yedek adaylarının arasında en çok hakeden oydu bana göre. Zaten Paul de hemen twitter'ından "Ağabeyim Billups'a tebrikler, All-Star'da onu göreceğim için heyecanlıyım." şeklinde bir açıklama yapmış.

2 gün önce Paul'ün sakatlık haberini vermiş ve aynı yazıda bence yerine Billups'ın seçilmesi gerektiğini yazmıştım. Ayrıca açtığım ankette de blog'un ziyaretçileri %52 oranla Billups'ı seçmişlerdi.

1 FARKLI FIKIR:

il Capitano dedi ki...

monta ellis girse daha çok sevinirdim ben.billups daha iyi olabilir ama atletik,keyif veren adamları izlemek istiyorum all-star'da.nowitzki,kirilenko,billups,hamilton falan keyif vermiyor...