BIY AD

14 Temmuz 2010 Çarşamba

Lowry Cavs'le İmzaladı - Rockets İzin Vermedi

Cavs'in sunduğu kontrat sonucu Lowry'nin 4 senede 24 milyon dolar kazanacağını öğrenince dudağım uçuklamıştı. Bildiğimiz sevdiğimiz, kenardan gelip takıma enerji veren, 3-5 kere çembere giderek skor üretimine katkı sağlayan Lowry ve senelik 6 milyon dolar. Cavs'in LeBron'un gidişiyle büyük bir saçmalıklara imza atmaya başladığına dair bir kanıt olarak görüyordum. Hatta "Yok artık Houston bu kontratla hayatta eşleşmez" diyordum kendi kendime.

Biraz önce Twitter'da Rockets genel menajeri Daryl Morey "Lowry'nin anlaşmasıyla eşleşmeyi planlıyoruz ve takıma döneceği için oldukça heyecanlıyız" demesiyle bir hayli şaşırdım. Ardından da "Evet biri bitti (Lowry), biri kaldı Scola)" diye yazdı yani Scola'yı da takımda tutacaklar başka bir takım çok abuk bir para vermezse.

Ama benim aklım hala Lowry'nin kontratta takıldı. Aaron Brooks var zaten elinde ufak tefek, şutör guard özelliklerine sahip bir oyun kurucu. Şimdi de yine ufak tefek, Brooks gibi şutör guard kafasında (aslında biraz daha arkadaşlarını oynatmaya yönelik diyebiliriz) ama hiç şut atamayan, tam tersi tamamen penetre üzerine kurulu bir oyuna sahip olan, maç başı 25 dakikanın üzerine çıkması takıma muhtemelen zarar verecek bir oyuncuyla anlaştılar. Hem de yukarıda yazdığım Brooks'un yedeği konumundaki bir oyuncudan söz ediyoruz. Bilmiyorum bana bir hayli garip geldi Morey'nin bu seçimi.

Not: Son senesinin sadece 1 milyon doları garantiymiş Lowry'nin

5 FARKLI FIKIR:

HayattanSıkıldıgımda dedi ki...

Blake'nin 4 yılda 16 milyon dolar aldığı yerde bu adamın 4 yılda 24 milyon dolar alması bana güzel bir küfür ettiriyor

Adsız dedi ki...

Garip gelmesi doğal, çünkü başlı başına saçmalık :)

Hakan

Unknown dedi ki...

yeni bir amir jhonson vakası.

Adsız dedi ki...

Belki de bizim bilmediğimiz bir şey vardır. Soyunma odasında yaptığı konuşmalarla takımı ateşliyor, saha içinde ve dışında liderlik görevi üstleniyordur. Birisi paraya sıkıştığında hemen çıkarıp veriyordur ne kadar lazımsa. Başka türlü niye verilsin ki o kadar para bu adama?

Adsız dedi ki...

houston 3. oyun kurucunun peşinde birde. ne yapmaya eşleştiler bu kontratla hakikaten akıl almaz.