BIY AD

6 Aralık 2010 Pazartesi

Babası Gibi Turnike Atıyor (Majesteleri ve Oğlu)


Link

4-5 gün önce yaşanmış bir pozisyon. Michael Jordan'ın, UCF forması giyen oğlundan harika bir turnike. Hatta Majesteleri'nin o ünlü el değiştirdiği turnikeyi biraz andırıyor diyebiliriz. Tabii babası potanın yaklaşık 30 santim falan üstüne çıkıp herkesi hayretler içinde bırakmıştı o ayrı. Marcus Jordan'ın yaptığı da oldukça etkileyici çünkü öyle herhangi bir el değiştirme değil. Florida Üniversitesi'nin pivotu Patric Young'dan gelen blok sonrası, içgüdü ile topu sol eline alıp turnikeyi bırakıyor Marcus. Her baba yiğidin harcı değil yani. Ayrıca crossover'ı da bana Wade'in ikili sıkıştırmaları delişini hatırlattı. Tabii bu demek değil ki Marcus Jordan o kadar yetenekli bir oyuncu.

Kolej basketboluyla pek alakalı değilimdir burada defalarca yazdığım gibi, senede 10 maç izlerim maksimum yani, Marcus Jordan'ı da hiç izlemedim. Babasının yetenekleriyle neredeyse hiç alakası olmadığını okudum ki bundan doğal birşey yok. Gelmiş geçmiş en iyi basketbolcunun oğlu olmak ne kadar zor birşey olsa gerek. Düşünsenize ağzınızla kuş tutsanız yine de babanızla karşılaştırılacaksınız.

1 FARKLI FIKIR:

Bitcoin Türk dedi ki...

sıradan bir turnikeyi niye bu kadar abarttın anlamadım sabonis.