BIY AD

13 Ocak 2011 Perşembe

Gordon'ın Nefesi Yetmedi

Aslında son zamanlarda birkaç defa denk geldiğimi hatırlıyorum Ben Gordon'ın benzer performanslarına. Hatta Hornets maçı bunlardan biriydi sanırım. İlk yarı suskun kalıp ikinci yarı coşmuştu yine. Az önce tamamlanan Grizzlies-Pistons maçı da bu anlamda aynıydı o karşılaşmayla. İkinci yarıdan itibaren oyunu hep geride götüren Pistons son anlarda farkı kapatıp umutlandı ve taktik faullere başvurdu. Yapılan faullerle oyun sık sık durunca her iki takıma da olağandan çok daha fazla hücum imkanı doğdu. Son 1 buçuk dakikaya sığan bu hücumlara ise Ben Gordon damgasını vurdu, her ne kadar bu performansı galibiyete yetmese de. Gordon'ın bu süreçteki istatistikleri: Faullerle birlikte denediği 8 şut ve attığı 13 sayı.

1 FARKLI FIKIR:

bigben dedi ki...

Hayatımda ilk kez koç eleştiriyorum. M. Curry'e bile ses çıkarmamıştım ama Kuester'dan head koç olmaz. Tamam, iyi teorisyen, faydalı asistan(dı)...

Şu takımın satışı tamamlansa da, iyi bir koç (Bill Laimbeer olabilir), Hamilton ve Tayshaun'a el sallasak, BadBoys 3'ü kursak...

Bu arada Tayshaun koça "komik" dedi. Stuckey ve Wallace'dan sonra Prince da dayanamadı Kuester'a.

Greg Monroe'yu da unutmamak lazım, güçlü bir PF ile bu çocuk "olacak".

SF için de Daye-Jerebko'yu hazırlarsak...

Gelecek sağlam ;)