BIY AD

15 Ocak 2011 Cumartesi

Uzunla İşim Olmaz

Haber birkaç gün önceye ait ama hem üst üste gelen finaller, hem de dün 24 saate yakın internetsiz kalmamdan dolayı ancak şimdi yazabiliyorum. Başlıktaki cümle Magic genel menajeri Otis Smith'e ait. Diyor ki kendisi: "Ben farklı bir açıdan bakıyorum olaya. Dwight varken biz rakip uzunlardan korkmuyoruz, onlar bizden korkuyor, bu durumda niye uzuna ihtiyacımız olsun ki?". Hatta daha da abartıyor ve Dwight'ın faul problemine girmesi durumunda, yedek pivotları olsa da çok zor bir duruma düştüklerini belirtiyor. "Dwight faul problemine girerse zaten Gortat burdayken de dışardan oynamaya başlıyorduk bir farkı yok yani şu anda" diyor gevrek gevrek. Yok artık daha neler...

Hayır Bass biraz pivota kayabilse anlayacağım, hoş gerçi Dallas'ta oynamıştı biraz pivot ama tabii yalandan. Fakat Bass 4 numara için bile kısa sayılır. Bu durumda Dwight kenardayken Magic'in pivotu Ryan Anderson oluyor. Artık boyalı alanda rakipler neler yapıyor siz düşünün. Ha bir de sakat olan Malik Allen var ki, biraz savaşsa da kalitesi, boyu posu belli yani. Şampiyonluğa oynayan bir takımın parçası olmamalı bana göre. Sonuç olarak bir Dampier, Kwame Brown kıvamında uzun bulması lazım Otis Smith'in. Hani "Ben lazım olduğunu düşünsem zaten alırım. Sadece uzun lazım diye gidip herhangi birini de almam" diyor güzel ama işte uzun gerektiğini düşünmüyor. Halbuki tam tersi, Dwight oyundan çıktığında kalıplı, birazcık blok tehdidi yaratabilen bir uzunun girmesi gerekiyor. Yoksa Magic savunması komik bir hal alıyor.

Tabii bir de rakiplerle kıyaslayalım. Celtics'in, Lakers'ın ve hatta Bulls'un uzun rotasyonuna bakınca Anderson, Bass, Malik Allen üçlüsü bir garip geliyor kulağa gerçekten. Anderson ile Bass'e direk işe yaramaz dediğim zannedilmesin ama şu diğer takımlar ya derinlik ya kalite açısından Magic'in üzerinde yer alıyorlar. Sergen Yalçın'la 'Sıkıntı Var' gibi birşey. Bana kalırsa sene sonuna kadar bu inadından vazgeçecektir Otis Smith.

8 FARKLI FIKIR:

Ahmet Melik SUBAŞI dedi ki...

Kesinlikle haklısın. Şu durumda Nazr Mohammed'i bile getirseler kardır. Lakers'ın Theo Ratliff'i , Bulls'un Kurt Thomas'ı , Spurs'ün McDyess'ı kadrosunda bulundurma sebebi de bu değil mi zaten ?

witchkingvsgandalf dedi ki...

otis bu açıklamasını olası bir takas durumunda karşı tarafın taleplerinin daha makul olması için yapmış olabilir mi?

Adsız dedi ki...

Lebron neden terk etti Cavs'i??Dwight 'Takviye yapılmadan bu takımdan bir halt olmaz, şampiyon olacağım bir yere gitmek istiyorum' diyip toplarsa tası tarağı görürüm ben Otis'i.Dwight bıy bıy bıy diye konuşmak kolay tabii.Ha sağlam bir uzun alsalar da bir halt olmaz Orlando'dan oda ayrı mevzu ama.. Neyse bozmayalım ağzımızın tadını.Alemin kralı Lebron vesselam..

Pimapenboru dedi ki...

Cin gördüm seni gandalf usta

Adsız dedi ki...

sıkıntı var katılıyorum. howardı dövüyorlar adeta . bide uzun süre oynadımı perişan oluyor garibim:)).mutlaka alternatifi gerekli.en azından howardı dinç tutabilmek için.

Bütün borular sizin olsun dedi ki...

Konu Orlando ve Dwight , adamın teki yine trollük yapmış "alemin kralı lebalon" diyerek.

roland deschain of gilead dedi ki...

yedek olsun diye ömer'i isterler mi acaba bi ara

Adsız dedi ki...

nets li lopez olur mu ki? sayı ortalamasıda 18 civarları.