BIY AD

28 Eylül 2009 Pazartesi

Odom - Kardashian Dünya Evine Girdiler (Fotoğraflar)

Haberini ve yorumunu şurada vermiştim daha önce. Hayırlı olsun diyelim ve fotoğrafları paylaşalım.



Artest şapkanla yakıyorsun ama en azından etiketini çıkartmayı hatırlasaymışın diyorum.

Phil Jackson ve eşi

Luke Walton ve kız arkadaşı

Kobe ve eşi Vanessa. Kobe her zamanki gibi karizma.

Yine Kobe ve eşi Vanessa

Kenny Smith

Lakers'ın vazgeçilmezi Powell

En iyisini sona sakladım, Odom'un kankası Baron Davis ve kız arkadaşı. Sakallar her zamanki gibi yakıyor.

2 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

powell'ın yanındaki kız arkadaşı mı, yoksa kız kardeşi mi? bu konuda bizleri aydınlatır mısınız?

sabonis dedi ki...

biraz bakındım ama maalesef bulamadım. muhtemelen kız arkadaşıdır, kız kardeşiyle geldiğini sanmıyorum düğüne =)