BIY AD

27 Eylül 2009 Pazar

Vujacic Kırpılmış

Phil Jackson Vujacic'ten saçlarını kestirip kariyerinde yeni bir sayfa açmasını istemiş. Vujacic de bunu kabul etmiş. Çok yerinde bir karar almış Phil Jackson. Ayrıca geçtiğimiz sene ile ilgili sert bir açıklamada bulunmuş: "Zannedersem Vujacic parkede toptan çok saçıyla oynadı". Bu sözler, sert olduğu kadar komik ve aynı zamanda doğru. Geçtiğimiz sene Lakers maçlarını izleyenlerin özellikle dikkatini çekmiştir Vujacic'in her saniye saçını düzeltmesi. Hatta beni oldukça gıcık da etmişti. Hiçbir zaman anlamamışımdır böyle zar zor rol oyuncusu olmuş isimlerin, bu tip hareketlerini. Hani bir LeBron, Kobe veya Wade yapsa yine hafiften kıl olsam da, anlayış gösteririm. Ama Vujacic yapınca nedense kaldıramıyordum. Yeni saç stilini nette bulamadım ama muhtemelen eskiden kestirdiği şekildedir. Şöyle ki:

Her ne kadar %100 emin olmasam da, buyrun sol aşağıdakinin Vujacic olduğu iddia ediliyor Twitter'da. Fotoğraf için Sheed'e teşekkürler:

3 FARKLI FIKIR:

Sheed dedi ki...

http://twitpic.com/j1hlo

kaliteli fotoğraf değil ama, odom'ın bachelor partisinden.. mbenga, powell, sasha ve odom..

Dan Dirik dedi ki...

Ehah Mbenga da ne ortam adamıdır. "Tağkoo"

montaellis dedi ki...

nasıl sevindim, anlatamam. bu kararından dolayı phil jackson'ı kutluyorum. sasha'ya da bi' aferin benden. uzun saçlı oyunculara karşı bi' ön yargım var, 'lincoln'ün biçimsiz saçlarını kesmiş olsa galatasaray'ı başarıdan başarıya sürükleyeceği' iddiasıyla savunuyorum bu yargımı da. sporcunun zeki, çevik ve kısa saçlısı makbuldür arkadaş!