BIY AD

17 Ekim 2009 Cumartesi

İmaj Hiçbir Şeydir, Uğur Herşey

Dirk Nowitzki 2006'dan beri genellikle kısa olmak üzere, değişik saç stilleri kullanıyordu. Bu sene uğur yapmak için saçını uzatmaya karar vermiş. Bence hiç olmamış ama kendisine yakıştırıyorsa sorun yok. Uzun saç aslında fena gitmiyordu Dirk'e ama bu sefer fazla uzatmış sanki. Mavericks'in finale çıktığı sene, Dirk'ün saçları uzundu. Eğer bu sezon, Lakers ve Spurs'ü geçip finallere kalacak olurlarsa, 'uğur' kelimesi bana da değişik şeyler ifade etmeye başlayabilir.
Bu arada özellikle üstteki resimde birisine benzetiyorum ama bir türlü bu kişiyi çıkaramadım. Sizin benzettiğiniz biri varsa söylerseniz sevinirim.


12 FARKLI FIKIR:

onder dedi ki...

bill waltonu andiriyor az

Adsız dedi ki...

uzun olması değil de wimbledon tarzı beyaz bandı biraz bozmuş :)

sabonis dedi ki...

Gerçekten Bill Walton'ı andırıyor. Ama sanırım benim benzettiğim o değildi. Yoksa o muydu?
Belki de 1970-80'lerde bu tarzı pek çok kişi benimsediği için bir isim yerine o dönemle bağdaştırmış olabilirim.

Semih. ~ dedi ki...

uğurla bitseydi kobe geçen seneye kadar " bonus " kafayla gezerdi :) Ama güzel olmuş ya geriye çekilip imza atışında saçlarının dalgalanması ayrı bi egzotik hava katıcak.

Adsız dedi ki...

uzun saç nowitzkiye yakışıyor ama bu biraz fazla olmuş bence de:D

Adsız dedi ki...

john mcenroe :)


http://images.dailyradar.com/media/uploads/ballhype/photos_large/2008/09/05/john_mcenroe_2.jpg

Adsız dedi ki...

avusturalyalı sırıkla yüksek atlamacı steve hooker a benzettim ben ama bilemiyorum

Çağlar dedi ki...

The Wrestler filmindeki babaya benziyor.

Unknown dedi ki...

Bence arkaşımız Sinan Karaveli'ye benzetiyorsun Sabonisçim.

Unknown dedi ki...

bjorn borg un gençliğine benzemiş saç bandıyla beraber.

keymark9 dedi ki...

kesinlikle kid rock

Adsız dedi ki...

britney spear'e benziyor bence. tabi kazıtmadan önceki:swh.