BIY AD

17 Kasım 2009 Salı

16 Kasım Programı

17 Kasım Salı 02::00 / Portland Trail Blazers - Atlanta Hawks
17 Kasım Salı 02::00 (NBA TV) / Charotte Bobcats - Orlando Magic
17 Kasım Salı 03::00 / Dallas Mavericks - Milwaukee Bucks

- Outlaw'suz Blazers, Hawks deplasmanında. Valla Portland'ın yenilmesini bekliyorum diyeceğim ama olur da yine kazanırlarsa, bir daha Blazers maçına yorum yapmayacağım. 6 maçlık galibiyet serileri var ama kazandıkları son 5 maç ligin dibindeki takımlara karşı. Hawks artık Blazers'ın boyunun ölçüsünü alır diye düşünüyorum. Her yönden ağır basıyorlar bana göre.

- Charlotte'ta bugün takas edilen Bell ve Radmanovic oynamayacaklar. DJ Augustin, Stephen Jackson gelmeden son kez kendisini kanıtlama şansını elde edecek. Rahat bir Magic galibiyeti bekliyorum. Rashard Lewis 10 maçlık cezasının ardından geri dönüyor, hani Ben Gordon'un dünkü rekoruna ortak falan olursa belki Bobcats kazanır.

- Ersan vs. Nowitzki. Düşünmesi bile güzel. Hızlı guard'ları tutmakta zorlanan bir Mavs ön alan savuması var. Jennings yine çok delebilir savunmayı. Dampier bugün de yok, yani pota altı muhteşem savunmacı(!) Drew Gooden'a emanet. Ersan umarım Skiles'dan dakika alır ancak karşısında Shawn Marion ve Nowitzki'yi bulacak, belki de bütün NBA'deki en korkutucu forvet ikilisi - biri hücumda biri savunmada.

0 FARKLI FIKIR: