BIY AD

19 Kasım 2009 Perşembe

Pozisyon Pozisyon Ersan Mavs'e Karşı


Link

Harika harika. R7bertpires nick'li arkadaşa teşekkür ediyorum bu videoyu koyduğu için youtube'a. Üşenmemiş, Ersan'ın içinde olduğu her pozisyonu koymuş neredeyse. Özellikle, daha önce izlediğimde bahsettiğim gibi, boş adamlara doğru pasları vermeye devam etmesi hoşuma gitti. Humphries'i yere düşürdüğü pozisyonda da zevkten dört köşe oldum. Ayrıca dördüncü çeyreğin sonlarında ve uzatmalarda Nowitzki'ye 3 pozisyonda çok iyi savunma yapmış. Daha da ümitlendim Ersan'dan şimdi. Scott Skiles bir terso yapmasın yeter. Ona veteran ve defansif oyuncular konusu dışında asla güvenmem.

10 FARKLI FIKIR:

r7bertpires dedi ki...

ne demek, herkes izlesin. gurur duysun ersan'la. :) yalnız youtube koyduğum şarkıları engellemiş telif hakkından dolayı. fort minor - remember the name ve kanye west - amazing'i kullanmıştım...

başka müzik koyup yeniden yükledim. sessiz bir şekilde 6dk izlemek her ne kadar ersan da olsa biraz sıkıcı oluyor. yeni link: http://www.youtube.com/watch?v=mpyGrq7t3EU

Dan Dirik dedi ki...

Teşekkürler video için. Ersan şu anda My Player modu gibi ilerliyor, yedekten az dakika alarak başla, Skiles'ın gözüne gir, ilk beşte başla vs. :P Jennings de Ersan'ın adamını göremedim demiş de, 2.11'lik sarı saçlı birisini nası görmez insan garip. Neyse ikisi Bucks'ı izlenebilir takım yaptılar, o da bişey.

Ek olarak; Ersan'ın yükselişinde, aldığı ribaundlar büyük faktör olacaktır. Avrupa'da görmüşlerdir ama NBA'de iyi bir ribaundcı olacağının beklendiğini sanmıyorum. Başarıların devamı gelir umarım

Adsız dedi ki...

arkadaslar ersan ın maclarının full mac cekimi elinde olan var mı

oz01 dedi ki...

Bir oyuncumuzun daha NBA ye gidip oarada başarılara imza atması bizleri heyecanlandırıyor ve bu ligi daha keyifli bir şekilde takip etmemizi sağlıyor.Umarız daha da başarılı olarak yeni yetişen genç basketbolculara ilham kaynağı olur.

Maximus dedi ki...

Ersan'ın barcelona tercihinin ne kadar doğru olduğunu söylüyordu herkes ama şimdi tasdiklenmiştir:)

Ersan çok doğru oynamış. Her hareketi ile ben ilk 5i hak ediyorum diyor.

reverdy dedi ki...

yalnız son pozisyonda brandon jennings pası vermemiş ersan'a avrupa'da olsa o pası alacağını biliyordur ersan. onun dışında helal olsun , bu sezon rookie sophomore maçında izlersek kimse şaşırmasın ersan'ı.

Absürd dedi ki...

o enfes crossover'ı bitirebilseymiş gecenin hareketlerinde görürdük gibi geliyor, geri kalanı ise leziz.

Zenana dedi ki...

bol bol kaan kural röpörtajı sırasında da ceremesini çektiğim için bir ricada bulunmak istiyorum,mümkünse videolar youtube kaynaklı olmasa da rahatça izleyebilsek??

sabonis dedi ki...

zenana elimde değil maalesef, video paylaşımı için açık ara en çok kullanılan site orası. altına link de veriyorum ki rahatça girebilsin isteyenler diye. Yani maalesef pek fazla yapabileceğim birşey yok. Herşey youtube'da...

Adsız dedi ki...

işte bu cok tesekkuler umarım devamıda gelir.