BIY AD

16 Kasım 2009 Pazartesi

Jackson - Bobcats El Ele Şampiyonluğa

2-3 aydır "Takas da takas" diye ağlayan Stephen Jackson'a sonunda şampiyonluğa oynayacak bir alıcı bulmuş Warriors yönetimi: Charlotte Bobcats. Jackson'la beraber Acie Law'u gönderip Raja Bell - Radmanovic ikilisini almışlar. Tamam, dalgamızı geçtik şampiyonluğa oynayacak Bobcats diye ama Jackson ile en azından playoff'u zorlayacaklardır diye düşünüyorum. Çünkü Jackson'ın gelmesi Bobcats hücumundaki ana problemi çözüyor: Skorer/Yaratıcı oyuncu eksikliği.

Bu rolü geçtiğimiz sene üstlenen Gerald Wallace'ın bu sezon 'kötü' bile denilemeyecek bir hücum performansı göstermesi, Bobcats'i ligin en kötü hücum eden takımı haline getirmişi. Sjax eğer konsantre olursa ve yine "Şampiyonluk istiyorum" naraları atmazsa, Bobcats'i playoff'a taşıyabilir. En azından şunun garantisini veriyorum ki, Bobcats izlemesi çok daha zevkli bir takım olacak. Son olarak da şunu söyleyim: Paul'süzlükten hücumda sıfırın altına düşen Chandler için büyük nimet olabilir Jackson. Warriors'da ise Nelson'ın kime kaç dakika vereceğini şimdiden söylemek mümkün değil. Fikri olan varsa beri gelsin.

Şampiyon Bobcats !!

6 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

bu takası görünce benim de aklıma ilk jackson'ın şampiyonluk isteği geldi:D

Dan Dirik dedi ki...

Sol alt köşeye uzanan bacak Al Harrington'ın mı? Uğraştım çözemedim

Adsız dedi ki...

o değilde bu radmonoviç kadar ruhsuz adam görmedim. herif piyango gibi kontratı kaptığı günden beri yatıyor ufacık gayret yok bu takas olduğu 10 kusuruncu takım olcak heralde.

sabonis dedi ki...

@dan dirik: yandan gelen başka birinin o bacak harrington'ın diil =)

Semih. ~ dedi ki...

Lebron la maçı olan kaçıyor

lembo dedi ki...

don nelson, raja bell'i power forvet oynatır 30-35 dakika ortalama..