BIY AD

1 Kasım 2009 Pazar

1-2 Kasım Maç Programı

1 Kasım Pazar akşam 20:00 (NTV Spor) / Orlando Magic - Toronto Raptors
2 Kasım Pazartesi sabah 01:00 / Chicago Bulls - Miami Heat
2 Kasım Pazartesi sabah 01:00 (NBA TV) / New Orleans Hornets - Boston Celtics
2 Kasım Pazartesi sabah 02:00 / Portland Trail Blazers - Oklahoma City Thunder
2 Kasım Pazartesi sabah 03:00 / Memphis Grizzlies - Denver Nuggets
2 Kasım Pazartesi sabah 03:00 / Minnesota Timberwolves - Phoenix Suns
2 Kasım Pazartesi sabah 04:30 (NBA TV) / Atlanta Hawks - Los Angeles Lakers

Elbette şampiyonluk adayı Magic ile temsilcimiz Hidayet'in takımı Raptors arasındaki maç ilgi çekici. Ancak Magic'in, deplasmanda da olsa rahat bir galibiyet almasını bekliyorum ben. Bu arada geçtiğimiz maç bileğini burkan Carter'ın oynamama ihtimali varmış. Hem maçı onun için izleyeceklere hem de bahis yapacaklara duyuralım. Yine de Raptors'la olan geçmişi yüzünden, onlara karşı her zaman büyük bir hırsla sahaya çıkan Carter'ın, forma giymesi daha yüksek ihtimal gibi geliyor bana. Ama Murat Kosova'nın deyimiyle "insani saatte" olan bu karşılaşmayı dışarı olacağım için izleyemeyeceğim.

Bulls ile Heat arasında çekişmeli geçecek bir maç bekliyorum. NBA TV'den ilk yayınlacak Hornets - Celtics maçında fark olabilir. Hornets'ın 2 maçını izledim gerçekten çok kötü oynuyorlar. Celtics ise tam tersi formunun belki de zirvesinde. Son olarak da hala Gasol'den yoksun oynayan Lakers'ın Hawks'a karşı pek problem yaşamasını beklemiyorum.

1 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

ya carter kızlık yapmasın, oynasın şu maçta... hedo-carter değişiminden sonra güzel olur kapışma...