BIY AD

5 Kasım 2009 Perşembe

4 Kasım Gecesi Programı

5 Kasım Perşembe 02:00 / Detroit Pistons - Toronto Raptors
5 Kasım Perşembe 02:00 / Phoenix Suns - Orlando Magic
5 Kasım Perşembe 02:00 / Miami Heat - Washington Wizards
5 Kasım Perşembe 02:30 / Denver Nuggets - New Jersey Nets
5 Kasım Perşembe 02:30 / Indiana Pacers - New York Knicks
5 Kasım Perşembe 03:00 / Boston Celtics - Minnesota Timberwolves
5 Kasım Perşembe 03:30 / Los Angeles Lakers - Houston Rockets
5 Kasım Perşembe 04:30 (NBA TV) / Dallas Mavericks - New Orleans Hornets
5 Kasım Perşembe 05:00 / Atlanta Hawks - Sacramento Kings
5 Kasım Perşembe 05:30 / Memphis Grizzlies - Golden State Warriors

Tam 10 tane maç var, hangi birine değinsem bilmiyorum. Gecenin bana göre en iyi maçıyla başlayayım bari: Suns - Magic. İki tane yüksek tempolu oynayan, şutör takım karşı karşıya geliyor. Sakatlıklar: Pietrus'un oynaması beklenmiyor, Carter maç başlarken belli olacak, Barbosa çok büyük ihtimalle yok. Bu oyuncular oynamazsa ve Redick yine iyi bir performans ortaya koymazsa, Suns sürpriz yapabilir bence. Her ne olursa olsun, izlemekten zevk alınacak bir karşılaşma bence. Celtics - Timberwolves mücadelesi ise Al Jeff ve Garnett için değişik hisler uyandırıyordur eminim. Özellikle de Garnett'i duygu dolu anlar bekliyor. Bir başka ilginç karşılaşma da Artest ile Ariza yani Lakers ile Rockets arasında olacak. Karşılıklı takas olan ikilinin birbirlerine karşı nasıl oynayacaklarını gerçekten çok merak ediyorum. Bynum ve Odom spektaküler bir maç çıkarabilirler gibi geliyor bana. Son olarak da Mavs - Hornets'a değineyim. İki sene önce playoff ilk turunda kendilerini eleyen takımı bu kadar kötü yakalamışken deplasmanda yenmesi lazım Mavs'in. Özellikle kısa forvet pozisyonunda sıkıntı çektikleri için Marion sahanın iki tarafında da X faktörü olacaktır bana göre. Ancak Chris Paul evinde bir mağlubiyet daha almamak için canını dişine takacaktır, bu nedenle çok erken kopan bir maç beklemiyorum. Çünkü öbür türlü olursa, Paul; "Kendimiz bir yol çizip, bu işi düzelteceğiz" şeklindeki açıklamalarından, artık mutsuzluğunu gizlemeyen sözlere dönebilir...

2 FARKLI FIKIR:

orsevrim dedi ki...

artest'le ariza'nınki karşılıklı takas değildi de serbest kalıp takım değiştirmeydi değil mi, yanlış mıyım yoksa? öyleyse sen de muhmetemelen kasamadın herhalde laf arasında bi de işin teferruatını yazmaya.. :)

sabonis dedi ki...

http://www.konyaliportlandlilar.com/2009/07/artest-ariza-takas.html

burada ve birçok yerde takas yazdığım için elim alışmış hep takas yazıyorum ama her seferinde açıklamıştım. Bu sefer açklamayayım gerek yok demiştim ki, yorumun gelmiş =)